المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب جديد للتقديم لسه عرفاة اليوم من فرع الأكاديمية

oo2009
28-09-2009, 12:04 AM
:18:السلام عليكم:18:
شفتوا الجديد
طلبيين ياجماعة استمارة الموظف اللي عملناها من الأحصاء أو من النت (استمارة مدرس او موظف) تم طلبها اليوم لأن فيها الكود والرقم القومي وتكون مع باقي الطلبات وأخر ميعاد للتقدم يوم 8/10/2009 والأختبار ده عشان المعلم مساعد والأختبار فشهر عشرة الحالي
و اللي عايز الأستمارة يدخل علي اللنك ده ويكتب البيانات ويطبعها

You can see links before reply
:28:

rehab_desokey
28-09-2009, 12:22 AM
طيب بالنسبه للى قدموا فعلا يا ترى برضو مطلوبة منهم؟
وعندنا فى الشرقيه زميلاتى قدموا انهارده ومش طلبوا منهم اى جديد

احمدمصطفى
28-09-2009, 12:45 AM
طاب بالنسبة للى قدم فعلا انا قدمت من حوالى 3 اسابيع ، والكلام ده جبتوه منين ؟

sally2009
28-09-2009, 12:46 AM
السلام عليكم.....
.. ممكن أعرف الطلب ده لكل الناس ولا للناس اللى لسه هتقدم ....؟؟
أصل لو ورقنا ناقص حاجه كانو اتصلوا بينا وعرفونا لأنهم معاهم تليفونات كل المتقدمين ... وكمان هم مش هيحتاجو الاستماره دى لأن كل البيانات بتاع كل متعاقد بيطلعوها بسرعه وسهوله من قاعدة البيانات عندهم على النت وأعتقد ده شغلهم وأكيد فاهمينه .... يا ريت أعرف منك ايه الجديد المطلوب مننا بسرعه علشان التقديم ميعاده هيخلص ... ولك منى خالص الشكر والتقدير...

وائل2000
28-09-2009, 02:12 AM
فيه دفتر يدون فيه بيانات المعلم المساعد منها رقم الكود فقط السري لا
انا قدمت وطلبوا مني الكود وسجلوه في الدفتر وكان الكود معي قدرا
المهم ان الكود مطلوب
:38::6::17::18:

رحمة حسن
28-09-2009, 06:52 PM
سالى ازيك عايزة اقولك هما مش بيتصلو بحد وفعلا الله يكون فى عونهم
عندنا فى الاكاديمية فيه ملفات كتير رجعت من القاهرة من لجنة الفحص الرئيسية بسبب اخطاء وكل الملفات فى انتظار سؤال اصحابها عنها وطبعا مفيش حد عارف ان ملفه رجع تانى علشان كده لازم تتابعى بنفسك
وبالنسبة لاستمارة المدرس انا قدمت امبارح بس وفحصت الملف والموظف قال تابع رقم الجلوس فى مكتب الاحصاء ولم يطلب الاستمارة لان البيانات اللى فيها مش جديدة هى نفس البيانات اللى قدمناها بس اكيد هسأل تانى علشان اتأكد

sally2009
29-09-2009, 01:35 AM
سالى ازيك عايزة اقولك هما مش بيتصلو بحد وفعلا الله يكون فى عونهم
عندنا فى الاكاديمية فيه ملفات كتير رجعت من القاهرة من لجنة الفحص الرئيسية بسبب اخطاء وكل الملفات فى انتظار سؤال اصحابها عنها وطبعا مفيش حد عارف ان ملفه رجع تانى علشان كده لازم تتابعى بنفسك
وبالنسبة لاستمارة المدرس انا قدمت امبارح بس وفحصت الملف والموظف قال تابع رقم الجلوس فى مكتب الاحصاء ولم يطلب الاستمارة لان البيانات اللى فيها مش جديدة هى نفس البيانات اللى قدمناها بس اكيد هسأل تانى علشان اتأكد

طب أنا مقدمه ملفى فى طنطا و أنا من المنوفيه ... ومشوار جاااااااااامد عليه ... أتابع ملفى ولا أعرف أخباره ازاى ؟؟؟.... هل ممكن بالتليفون ؟؟؟... والكود بتاع استمارة المدرس أعرفهم رقمه ازاى ؟؟.. يا ريت لما تسألى تعرفينى ...

لــؤلــؤة
29-09-2009, 03:14 AM
يا جماعة انا لسه مقدمه امبارح الاثنين 28 / 9

ومفيش حد جاب سيره الكود نهائي

انا كمان يا سالي من منوف وصعب اننا نتابع ملفنا

بس المفروض انك تروحي لمركز الاحصاء وتسجيلي بياناتك عندهم ( هو هيديكي استمارة عريضة كده هتملي بياناتك وهتديهالو بعد ما تختميها من المدرسة )

وبعدها هيسجل بياناتك على النت

وفي خلال يومين هتروحي تاخدي الكود بتاعك والرقم السري

وياريت لو بعد كده تدخلي على موقع الوزارة وتتأكدي ان بياناتك صحيحه

لأني بعد ما سجلت واخدت الكود والرقم السري

وجدت اخطاء كتيرة بالبيانات ( زي العنوان بتاعي كان مكتوب غلط - الوظيفة كانت غلط برضوا )

وإذا وجدتي اخطاء روحي تاني للإحصاء وهو هيعدلك بياناتك وانتي قاعدة

واي استفسار حبيبتي انا جاهزة للرد عليه

sally2009
29-09-2009, 04:16 AM
يا جماعة انا لسه مقدمه امبارح الاثنين 28 / 9

ومفيش حد جاب سيره الكود نهائي

انا كمان يا سالي من منوف وصعب اننا نتابع ملفنا

بس المفروض انك تروحي لمركز الاحصاء وتسجيلي بياناتك عندهم ( هو هيديكي استمارة عريضة كده هتملي بياناتك وهتديهالو بعد ما تختميها من المدرسة )

وبعدها هيسجل بياناتك على النت

وفي خلال يومين هتروحي تاخدي الكود بتاعك والرقم السري

وياريت لو بعد كده تدخلي على موقع الوزارة وتتأكدي ان بياناتك صحيحه

لأني بعد ما سجلت واخدت الكود والرقم السري

وجدت اخطاء كتيرة بالبيانات ( زي العنوان بتاعي كان مكتوب غلط - الوظيفة كانت غلط برضوا )

وإذا وجدتي اخطاء روحي تاني للإحصاء وهو هيعدلك بياناتك وانتي قاعدة

واي استفسار حبيبتي انا جاهزة للرد عليه

ميرسى ليكى جداااااااااااا يا قمر... وعلى فكره انا اخدت الكود والرقم السرى من حوالى 8 شهور ... واتأكدت بعدها من صحة البيانات على البوابه الالكترونيه للوزاره... بس مش هى دى المشكله .. المشكله ان بعض الزملاء كانو بيقولو انه مطلوب فى الاكاديميه ...بس انتى طمنتينى ...

safaa_ss
29-09-2009, 10:49 PM
متخهفيش يا سالى آيات زميلتى فى المدرسة قدمت أوراقها يوم الأحد27/9/2009 ولم يطلب منها هذه الإستمارة إطمنى علشان ما تتعبيش مرة تانية إحنا عيزينك

safaa_ss
30-09-2009, 12:00 AM
خبر مهم للمعلمين المساعدين:

تقرر أن يكــون أخـر موعـد لاستــلام أوراق المعلميــن المساعدين الذين تنطبق عليهم الشروط لدخـول اختبار الترخيص لوظيفــة معلم هو يوم الاثنيــن الـمــوافق 5/10/ 2009م . علماً بأن فروع الأكاديمية فى أنحاء الجمهورية مفتوحة يومياً من التاسعة صباحا إلى السادسة مساء من السبت حتى الخميس
أسرعوا بالتقديم وفقكم الله

safaa_ss
30-09-2009, 12:03 AM
:6::27::27::27::18:
خبر مهم للمعلمين المساعدين:

تقرر أن يكــون أخـر موعـد لاستــلام أوراق المعلميــن المساعدين الذين تنطبق عليهم الشروط لدخـول اختبار الترخيص لوظيفــة معلم هو يوم الاثنيــن الـمــوافق 5/10/ 2009م . علماً بأن فروع الأكاديمية فى أنحاء الجمهورية مفتوحة يومياً من التاسعة صباحا إلى السادسة مساء من السبت حتى الخميس
أسرعوا بالتقديم وفقكم الله

لــؤلــؤة
30-09-2009, 05:23 AM
بس كان مكتوب بالموقع انه آخر يوم هو 8 / 10 / 2009

والله كده حرام في ناس معتمده على انه 8 / 10 / 2009

NESCAFIO
03-10-2009, 02:14 PM
هو مش المفروض الكود دة عندهم أصلاً وهما اللى عملينة فى الأساس ثم اللى عايز

حاجة يطلبها من الأول ياعنى لازم الشحططة والتوتر دة

ربنا يرحمنا

shosho_love
03-10-2009, 03:39 PM
على فكره اخر ميعاد فى التقديم فى الشرقيه 8/10/2009

shosho_love
05-10-2009, 11:20 PM
على فكره استماره الاحصاء مش مطلوبه لانى قدمت امبارح ومش طلبوها منى
والوصل اللى أخدته منهم بعد ماقدمت ماكتوب فيه كل الورق اللى مطلوب وهو صور طبق الاصل من(الرقم القومى وشهاده التخرج ونسخه من العقد المؤقت وشهاده تأهيل تربوى للى مش واخد كليه تربيه)+صحيفه الحاله الجنائيه ياعنى الفيش+تقرير اداء من الموجه+تقرير اداء من مدير المدرسه+شهاده الرخصه الدوليه وطبعا 3صور شخصيه وطبعا الورق ده بنفس الترتيب لكن فى ناس
بيقدموا ورق الاحصاء كده وبياخدوه منهم مش هايخسر حاجه

بيكى مون
06-10-2009, 01:46 PM
اللى التعاقد 1/1/2009 يقدم ورق فى الاكاديمية المهنية للمعلم قبل8/10/2009