المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجومن اخوانى الوقوف بجانبى ومساعدتى

المنزلاوى
09-09-2009, 01:05 AM
الموضوع اننى متعاقد منذ عام 2004 وبعد ان بعث فينا الامل فى التثبيت رفضت الاكاديمية استلام اورقنا بحجة اننا متعاقدين من زمان بعقد قديم والواحد من ساعتها وهو خلاص عنده احساس ان احنا فى الشارع وضاع الامان حتى المديرية عندنا بعتت تستفسر الوزارة مكلفتش خاطرها وردت الواحد يفضها وياخذها من اصيرها ويبعد عن الذلة والتحكم وكاننا بنطلب غير حقنا خاصة واننى جالى عقد مدرس فى السعودية بمرتب مجزى الرجاء منكم الوقوف بجانبى ومساعدتى وشكرا

رحمة حسن
09-09-2009, 01:23 AM
المفروض تقابل وكيل الوزارة بنفسك !!!!!!!!

master Osama
09-09-2009, 07:09 AM
بص أخى الكريم عايز تفهم ليه هم رفضوا ورقك انا شرحت الكلام ده لمتعاقدى الازهر كالتالى

الاكاديمية نشأت بقانون سنة2007 وفى نفس القانون المتعاقد اسمه معلم مساعد وحاليا الاكاديمية لا تعترف الا بالمتعاقد الذى هو على مسمى معلم مساعد ومعه عقد مكتوب عليه معلم مساعد أى تعاقدات بداية 2008 ولو فيه واحد فى التربية والتعليم متعاقد منذ عشر سنوات لا تعترف به لانه ليس متعاقد باسم معلم مساعد و ليس معه عقد فيه بنود معلم مساعد وهذه البنود فى ثلاث ورقات

انا عارف ان كده الدنيا اسودت بس انا شخصيا اتمنى انها لا تكون بهذا السواد ويمكن لما يحصل انكم تضربوا عن العمل ادارة الازهر تغير تعاقدتكم باسم معلم مساعد لان القانون يشترط هذا المسمى