المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : من اخد الكود او الرقم السرى يبلغنا....

سام سام
24-08-2009, 02:17 AM
برجاء من الاخوة والاخوات من اخد رقمه السرى او كود الاكادمية او ذهب وملىء
استمارة فى قسم الاحصاء يخبرنا بما فعل وماذا حدث معه حتى نستفيد من
تجربة ونهتدى على العلم اننى لا ارى هدى فيما يحدث

سامح سلام
24-08-2009, 03:38 AM
كل اللى بتعملة بيذهب الى قسم الاحصاء فى الادارة التابع لها ويكون معاك استمارة اسمها استمارة الموظف فى الحكومة الاكترونية وتملاها وتختمها من المدرسة والادارة وتعطيها للموظف المختص فى الاحصاء وهو هيسجل اسمك ويديك بياناتك من كود ورقم سرى وانت واقف
المشكلة مش فى الكود والرقم السرى دول معايا من شهر 11 اللى فات بس حتى اليوم مش عارف ادخل بيهم على موقع الاكاديمية للتسجيل

هبةصابر
24-08-2009, 10:32 AM
انا وخده الرقم السرى من شهر خمسة هل اروح قسم الاحصاء تانى انا مش عارفة حد يقولى مع العلم مش عارفة ادخل بيه على موقع الاكاديمية لتسجيل شكرا ارجو الرد

roonaa
24-08-2009, 11:02 PM
انا اخدت الكود والرقم السرى من فترة بسيطة كام يوم كده

ودخلت على موقع الوزارة وطلعت استمارة البيانات بتاعتى يعنى انا كده متسجلة على الاكادمية

بس انا تعاقد 1\1\2009 بيقولوا مش هينفع اقدم فى الاكادمية

gana_masr
24-08-2009, 11:53 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بالنسبة لموضوع الكود والرقم السرى
انت ممكن تتاكد من بياناتك عن طريق بوابة الخدمات الالكترونية
استمارة المدرس / الموظف
وده اللينك للى مش عارف بوصل
ولو فى اى استفسار انا موجودة

You can see links before reply

ranad2003
03-09-2009, 01:46 AM
الاخت اللى بتقول عرفت تدخل ع بياناتها ازاى اما انا واخدة الكود من شهور وكل ما ادخل بية يرفض يدخلنى ولما رحت النهاردة الادارة قسم الاحصاء قالتلى الموظفة انة لسة متفتحش الموقع للمعلم المساعد يبقى هية دخلت ازاى ؟

رحمة حسن
04-09-2009, 01:19 AM
بالنسبة للبيانات اكتبى فى محرك البحث جوجل(استمارة مدرس) وسجلى الكود والرقم السرى ورقم البطاقة وهتظهر بياناتك راجعيها انا لقيت اخطاء فى بياناتى وان شاء الله هبلغهم فى مكتب الاحصاء علشان تتعدل

شريف الصعيدى 22
04-09-2009, 04:27 AM
انا لسه واخدهم النهارده ومش عارف ادخل بيهم برده
بس كانت فى غلطة فى اسم المدرسه
الراجل اللى هناك دخل صححهالى

مدرسة علوم
08-09-2009, 12:10 AM
السلام عليكم
انا معايا الرقم السرى و الكود لكن ممكن تدخل و تطبعو الاستمارة من بوابة الخدمات الالكترونية اللى موجودة فى موقه الاكاديمية المهنية من خلال استمارة الموظف و انا فعلا عملت كده و معايا الاستمارة الخاصة بى لكن لسي لنا صلاحية الدخول على موقع لاكاديمي المهنية من خلال الصفحة الرئيسة و عندما استعلمت عن الموضوع من خلال الوزارة ردو علية بان كل المفروض عليه انى اجهز الملف و انتظر الموقع اللى احنا المعلمين المتعاقدين هانسجل عليه.. و استعلمت من المديرية عن رقمى الكود و السرى اللى معايا قالو لى مالهمش اى لازمة دلوقتى او بالصح انهم ملغيين