المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استمارة التسجيل للمتعاقدين في الاكاديمية

مستر أحمد خليل
13-07-2009, 03:46 PM
السلام عليكم اخباركم ايه جميعا يارب خير ان شاء الله اولا فكرة معقولة فعلا اننا نبدا اى سى دى ال انا الحمد لله قدمت وهبدا قريبا مع انى سمعت ان الاكاديمية هتتولى تدريبنا المهم اننا نعمل الى علينا ومش هنخسر شىء لو اخدناها حتى تنفع فى السفر للخارج ولما تيجى من الاكاديمية نكون فهمين كويس الشرح عشان الامتحان
اخر الاخبار
كنت فى الادارة وعرفت ان الاكاديمية طالبة التقرير وهو عبارة عن ورقه فيها /اسماء المتعاقدين/ والمؤهل وسنة التخرج /تربوى/ غير تربوى / المادة التى يدرسها /تقدير السيد الموجه /تقدير السيد المدير /تاريخ التعاقد وده فى جدول
مرضى /غير مرضى/ مرضى /غير مرضى /
وبعدين تتعمل فى الدرسه ويمضى الادارى والسيد المير ويختمها وطبعا يعلى صح على مرضى
واخر ميعاد لتقديم الورقة دى 15/7/2009
اما بالنسبه للتسجيل للاكاديمة فاختلفوا شئون العاملين بيقولوا مش مهم ده لانه لسه مفيش قرار وصلهم بالكلام ده ولسه بدرى عليه قدامنا ل2010ان شاء الله يدينا العمر ونشوف اليوم ده
اما موظف الاحصاء بيقولولا حاولا لحد ما تسجلوا لان الموقع هيقفل
معلش فيه حاجه تانيه بيتم الان تسجيل المتعاقدين المعلم المساعد المرحلة الاولى على بيانات الادارة لانهم طالبينه فى الوزارة بمصر ولما سالت قال ده للتثبيت ان شاء الله ياريت كله يروح يسال فى شئون عاملين وخصوصا الموظف المسؤل عن التعاقدات وعشان تتسجل بتجيب ورقه من المدرسة مختومة مع اسطوانه فيها الاسم والمؤهل وتاريخه والرقم القومى والماده وتاريخ العمل الى هو 2/70/2008
وربنا يثبتنا دنيا واخره

salama201043
13-07-2009, 11:46 PM
وربنا يثبتنا دنيا واخره

mike
17-07-2009, 01:12 AM
الكلام ده اغلبه صحيح تماما ولكن مش مطلوب سى دى مع البيانات ورق مختم فقط واحنا فى ادارة اسيوط عملنا كل الخطوات دى واستلموها مننا فى شئون العاملين والاحصاء ويقولون انها مطلوبة على وجه السرعة للتثبيت بشكل اساسى . وربنا مع الجميع

نداء الجنة
17-07-2009, 01:40 AM
الكلام ده اغلبه صحيح تماما ولكن مش مطلوب سى دى مع البيانات ورق مختم فقط واحنا فى ادارة اسيوط عملنا كل الخطوات دى واستلموها مننا فى شئون العاملين والاحصاء ويقولون انها مطلوبة على وجه السرعة للتثبيت بشكل اساسى . وربنا مع الجميع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بالفعل السى دى غير مطلوبه
تم تسليم تقرير الصلاحية الاسبوع الماضى
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

مياده3
17-07-2009, 11:49 AM
السلا م عليكم
فعلا مفيش سى دى تقرير صلاحيه بس

علاء محمدالمهدى حامد
26-07-2009, 12:12 AM
علاء محمد المهدى سمعنا الكلام ده كثير لكن ما فيش جديد الكل خايف ومش عارف رائسه من رجليه زى ما بيقولوا ادارة ابو تشت التعليمية محافظة قنا

yosry2020
16-08-2009, 03:05 PM
السلام عليكم هذه اول مشاركه لى ارجوا للجميع التوفيق والتثبيت وللعلم عندنا في ادارة القناطر الخيرية قد تدربنا العام الماضي علي icdl تبع الحاسب الالى ولم يمتحنونا حتى الان فمذا نفعل:38::38::38:You can see links before reply

نجلاء بهاء الدين
17-08-2009, 07:09 PM
السلام عليكم أنا مدرسة لغةenglish وحصلت علي تدريب المعلم المساعد ولكنني لم يتم تقيمي حتي الآن هل يمكن أن انهي هذه الأوراق الآن وابعتها مركز الأحصاء :7:أو الأكاديمية ياريت حد يرد علي

نجلاء بهاء الدين
17-08-2009, 07:16 PM
السلام عليكم يانداء الجنة هل يمكن اناسالك سؤال وهو أنا لم أقدم أوراق التقييم مع أنني اخذت التدريب هل يمكن أن اقدمه الآن والشهادة التي تثبت أني حصلت علي التدريب لمركز الأحصاء أو الأكاديمية مع إني الميعاد فات

نجلاء بهاء الدين
17-08-2009, 07:18 PM
ياريت تردي علي ولكي الف شكر

نداء الجنة
18-08-2009, 12:42 PM
السلام عليكم يانداء الجنة هل يمكن اناسالك سؤال وهو أنا لم أقدم أوراق التقييم مع أنني اخذت التدريب هل يمكن أن اقدمه الآن والشهادة التي تثبت أني حصلت علي التدريب لمركز الأحصاء أو الأكاديمية مع إني الميعاد فات

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
أعتذر اخيتى عن تاخرى فى الرد
لانى لم ارى الموضوع الا الان
بالنسبة لسؤالك
حاولى وتوجهى الى مبنى الادارة
وقومى بتسليم الورق
وربنا يوفقك ان شاء الله
فى امان الله