المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اسال سوال وخد الرد

محمود محمد كامل القوصى
12-07-2009, 01:55 AM
اهلا بكم اعضاء وزوار المنتدى شارك معنا فى انجاح هذا القسم الجديد اسءل سوالك اللى مش عارفه فى اى مجال واحنا ان شاء الله هانرد على سوالك فى رسايل خاصة او على المنتدى او على اميلك الخاص ........ وذلك كالاتى1\ ان كنت ترغب فى رساله خاصة اكتب خاص بعد السوال...2\ان كنت ترغب فى الاجابة على نفس صفحة المشكلة اكتب منتدى بعد السوال....3\ ان كنت ترغب فى الاجابة على اميلك الخاص اكتب اميل بعد السوال ويسمح ب skype

ناصر ريفا
23-10-2009, 02:02 AM
هل يمكن الحصول علي الرقم السري للمعلم المساعد من خارج الادارة التعليمية خصوصا في اسيوط لانه بصراحة الوضع هناك مش تمام .

ناصر ريفا
23-10-2009, 02:04 AM
هل يمكن الحصول علي الرقم السري للمعلم المساعد من خارج الادارة التعليمية خصوصا في اسيوط لانه بصراحة الوضع هناك مش تمام . ومتي اخر موعد للحصول علي الرقم السري. 2

رمضان5
23-10-2009, 04:06 AM
اولا جزاكم الله كل خير ثانيا كيف يمكن تعديل البيانات فى استمار المعلم علما بان الادارة التعليمية لم توافق على تغيير البيانات حيث ان المؤهل بكالوريوس اقتصاد منزلى تربوى ووجدت المكتوب بكالوريوس التربية فماذا افعل وهل مؤهلى يحتاج الى دبلومة تربوى ام لا وشكرا (منتدى)

safaa_ss
23-10-2009, 10:42 PM
اولا جزاكم الله كل خير ثانيا كيف يمكن تعديل البيانات فى استمار المعلم علما بان الادارة التعليمية لم توافق على تغيير البيانات حيث ان المؤهل بكالوريوس اقتصاد منزلى تربوى ووجدت المكتوب بكالوريوس التربية فماذا افعل وهل مؤهلى يحتاج الى دبلومة تربوى ام لا وشكرا (منتدى)

ممكن حضرتك تذهب إلى قسم الإحصاء والتطوير التابع له وهم سوف يفيدوك بحل المشكلة

دعاي
23-10-2009, 11:20 PM
يا جماعه ايه حكايه ان اختبارات الرخصه الدوليه موقوفه علي مستوي اسكندريه يعني ايه الكلام ده وليه وهل فعلا في تدريب تبع المدارس يعني نستناه والا ايه يا ريت حد يكون عنده فكره يجاوبني