المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سوال يحتاج الي اجابه عاجلة برجاء الافادة

محمد أحمد ناصف
06-06-2009, 01:50 AM
أنا معلم مساعد حاصل علي بكالوريوس علوم وتربيه قسم الفيزياء وعندما تم التعاقد معنا تم تسكيننا علي المرحلة الابتدائية وانا حتي الان لا اعرف السبب
والسؤال الان هل عند دخولنا اختبارات الكادر سيطلب منا الاختيار بين معلم ابتدائي او معلم اعدادي او معلم ثانوي او ما ذا سيحدث برجاء الرد للأهمية مع شكري لكل المهتمين بطلبي هذا

امير
11-06-2009, 10:47 PM
سيتم اختبارك فى علوم المرحلة الابتدائية التى سوف تسكن فيها

رحمة حسن
04-09-2009, 02:35 PM
سيتم اختبارك فى علوم المرحلة الابتدائية التى سوف تسكن فيها
للاسف صحيح

مدرسة علوم
14-09-2009, 06:19 PM
السلام عليكم

لكن انت لازم يا استاذ محمد تحاول انك تشوف الموضوع ده فى التوجيه و المديرية لانى عرفت ان زميلة فى قسم احياء مثلى اتعملها تعاقد فى مدرسة ثانوى و لما سالت ليه مااتعملناش احنا كمان فى الثانوى قالو هى تابعة للاعدادى و لكنها منتدبة فقط فى الثانوى

لكن الله اعلم هاتمتحن فى ايه و لا هاتتسكن على ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت تسال و تعلمنا بالموضوع ربنا يبارك لك.
و يا ريت يا جماعة اى واحد عنده معلومة عن الموضوع يقول لانه فعلا حاجة مهمة الواحد ماكنش واخد باله منها لان انتم عارفين ان لكل مرحلة ميزتها عن المرحلة السابقة لها

و على فكرة يا استاذ محمد ياريت تحول نفسك لاعدادى لانه حصل عندنا ان خريجى قسم ابتدائى اشتكو ان خريجى التعليم العام واخدين مكانهم ففعلا شغلوهم هم و بصراحة ده مكانهم علشان كده ياريت تدور فى التوجيه الاعدادى كويس جدا علشان حقك مايروحش ان شاء الله و علشان مكان تبقى فى السليم

متعاقد مظلوم
15-09-2009, 08:09 PM
علي فكرة انا خاولت كتير اغير العقد لدرجة اني اشتكيت لرياسة الجمهورية ورئاسة مجلس الوزراء لكن مفيش رد لحد دلوقتي واديني مستني بس فية فكرة كويسة احنا ممكن نجمع نفسنا ( كل من هو تربية عام واتعملة عقد ابتدائي )) ونشتكي مع بعض علشان ناخد حقوقنا ولا اية رايك