المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكله كبيره للى داخلين امتحان الكادر 1/4

المزاجانجى
23-03-2011, 09:01 PM
قرأت خبر ان ارقام الجلوس سيتم ارسالها عن طريق الايميل و هذا الايميل لا استطيع الدخول عليه و لا تنشيطه منذ ارساله لى على صفحتى الالكترونيه لأنه بيقول عند الدخول عليه يوجد خطاء فى معرف البريد الالكترونى أو الباسورد مع العلم انى ذهبت الى الاحصاء فى ادارتى و المسئول معرفش يعمل حاجه و كذلك المسئول فى المديريه المركزيه فى المحافظه
و أخيرا ذهبت للاحصاء بوزاره التربيه و التعليم بمصر و المسئول قالى مش من عندنا ده من التطوير و مش حايعملولك حاجه حتى لو ذهبت لهم لانهم مبيعملوش حاجه لواحد بمفرده
الرجاء لو حد عنده حل يدلنى لان باقى اسبوع على الامتحان و عايز الحق اتحرك قبل فوات الاوان

أسامة حسن
23-03-2011, 09:27 PM
وأنا عندى نفس المشكلة

_azza
23-03-2011, 09:41 PM
وأنا عندى نفس المشكلة

نهاد فؤاد
24-03-2011, 03:27 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا تقلقوا

لان بالتأكيد ستعلن على الاقل على موقع الاكاديمية

ولحد الان لم يظهر عندى اى ارقام جلوس

اما بلنسبة لو حضرتك نسيت الايميل

فهو موجود فى الصفحة الالكترونية للمعلم المساعد

وهو عبارة عن اول حرف فى كل اسم من اسمك الرباعى والرقم الكودى بتاعك يعنى ممكن تعرفة بسهوله

اما عن كلمة السر لو نسيتها حضرتك تدخل من جديد outlookوبعدين تدخل برقم البطاقة وهيظهرلك تغيير البسوورد بتاعك وبكدة تتحل مشكلتك

او ابعت شكوتك للرابط التالى
You can see links before reply (You can see links before reply)

وعشان حضرتك تتطمن اقرأكويس الاعلان دا

تم انتهاء فترة تسليم الملفات الخاصة بالمعلمين المساعدين الحاصلين على مؤهل تربوى و لم يسبـــق لهم التقدم لاختبارات الكادر وكذلك التسجيل للمعلمين المساعدين الذين سبق لهم التقدم لاختبار الكادر من قبل ولم يجتازوا فى مكون او أكثر مساء يوم الخميس الموافق 17/3/2011 ، و جارى اعداد ارقام الجلوس ومقار انعقاد الاختبارات، وسوف يتم الإعلان على موقع الاكاديمية لاحقاً..
You can see links before reply

تمنياتى بالتوفيق للجميع