المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مظاهرات تانى........!

Mr:M.Kamal
08-03-2011, 01:45 AM
راى الشخصى يا جماعه ان البلد دلوقتى مش محتاجه مظاهرات تانى عاوزين بس نسيب الحكومة الجديدة تشوف شغلها طيب ماهو احنا
لينا 30 سنة ظلم واستبداد مش قادرين ناخر مطالبنا شوية
الحرامية سرقوا فلوسنا وخربوا البلد نصبر شوية ولا نقعد نقول هات وهات وهات وبعدين
الاقتصاد والبورصة منهاره محتاجة مننا شوية صير ودعم.............
وبعد كدة ان مطالبنا لم تنفذ ميدان التحرير موجود واحنا الخوف اللى كان عندنا اتكسر خلااااااااااااااااااااااااااااص ...........!!

الصوصى
08-03-2011, 02:56 AM
والله كلامك صحيح اخى العزيز وانا اوافقك فى القول

08-03-2011, 03:22 AM
والله كلامك صحيح اخى العزيز وانا اوافقك فى القول

شكرا لك يا اخى وبارك الله فيك
ولنجعل شعارنا فى المرحلة القادمة معا حتى ننهض بمصر

*امل*
08-03-2011, 05:33 AM
ما هى الناس عاشت عمرها كله فى كبت
بس برضو احنا فى الاخر اللى ندفع الثمن

mr.hisham
08-03-2011, 09:50 AM
كلام عاقل جداً وأشكرك على هذا الموضوع

وعلينا أن نكون إيجابيين الفترة المقبلة وننادى بالهدوء وعدم العودة إلى المظاهرات والإعتصام مؤقتاً حتى نتيح للحكومة الفرصة للعمل

فمن غير المعقول أن نضع الحكومة تحت كل هذا الضغط مطالبين إياهم تحقيق جميع المطالب مرة واحدة

08-03-2011, 11:25 AM
ما هى الناس عاشت عمرها كله فى كبت
بس برضو احنا فى الاخر اللى ندفع الثمن

ماهو علشان كدة
مش عايزين نوصل لمرحلة دفع الثمن لاننا طالبنا بحريتنا........!

08-03-2011, 11:28 AM
كلام عاقل جداً وأشكرك على هذا الموضوع

وعلينا أن نكون إيجابيين الفترة المقبلة وننادى بالهدوء وعدم العودة إلى المظاهرات والإعتصام مؤقتاً حتى نتيح للحكومة الفرصة للعمل

فمن غير المعقول أن نضع الحكومة تحت كل هذا الضغط مطالبين إياهم تحقيق جميع المطالب مرة واحدة

شكرا لذوقك مستر هشام
ولكم احسست بضألتى ام عجز وصف كلماتكم المعبرة
بارك الله فيكم وفى قلمكم

sondok2
08-03-2011, 11:53 AM
ده الصح اللي مفروض يحصل
المظاهرات كان دورها الاساسي اسقاط النظام وده حصل خلاص
مطالبنا بقى مش هتوصل بالمظاهرات كفاية كدة لان بلدنا بتنهار
خلينا متحضرين شوية و ننتظر مش هنخسر قد اللى خسرناه طول عمرنا اللى فات

اسماعيل
08-03-2011, 12:54 PM
انا طبعاً معاكم في الكلام الجميل ده ولاحظوا حاجة جميلة ان الحكومة الفاسدة ذهبت الى مزبلة التاريخ والحكومة القادمة سوف تكون عادله ان شاء الله وصاحب الحق سوف يأخذ حقه بس نصبر شوية .واشكر الاستاذ محمد على هذا الموضوع الجميل .وعلى فكرة انا اختبرت وقدمت شهادة ICDL ومجاش اسمي في الادارة ولكن برضة مع الرأي اللي بيقول نصبر شوية احنا صبرنا كتير ما باقي الا القليل ووالله مصر تستحق منا اكثر من كدا بكتير وانظرو للشهداء اللي قدموا دمائهم وارواحهم لينال الجميع الحرية والديمقراطية ويكون فيه عدالة اجتماعية ويزول الفساد اما واجب علينا ان نقدم لهذا البلد شئ فلنصبر حتى ولو طال الصبر شوية فدا مش هيجي حاجة جنب الناس اللي قدمت ارواحها فداء لهذا الوطن فلنصبر وندعو الناس لأن تصبر عن المطالب الفئوية

bebo_aref
08-03-2011, 03:25 PM
وانا والله مع الرأى دا انا عن نفسى كنت بروح المديريه كل يوم علشان اتظاهر مع زملائى اللى عايزين يتعينو على الرغم من اسمى ظهر فى الكشوف لكن كنت بساندهم لكن من ساعه ما تولى الوزاره عصام شرف قلت لأ لازم نصبر ونبنى اكتر ما نهدم يا جماعه انتو شايفين الوزير عصام شوف تعبان ازاى وحتى مش قادر يفتح عنيه لكن برضه بيتحمل علشان خاطر مصر
فعلا لازم نبطل مظاهراااااااااااااااااااااااااااااااااات

محمود محمد كامل القوصى
08-03-2011, 07:10 PM
You can see links before reply

08-03-2011, 11:41 PM
ده الصح اللي مفروض يحصل
المظاهرات كان دورها الاساسي اسقاط النظام وده حصل خلاص
مطالبنا بقى مش هتوصل بالمظاهرات كفاية كدة لان بلدنا بتنهار
خلينا متحضرين شوية و ننتظر مش هنخسر قد اللى خسرناه طول عمرنا اللى فات
You can see links before reply D8%B1%D9%83+%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B7%D8%B16.png

08-03-2011, 11:43 PM
انا طبعاً معاكم في الكلام الجميل ده ولاحظوا حاجة جميلة ان الحكومة الفاسدة ذهبت الى مزبلة التاريخ والحكومة القادمة سوف تكون عادله ان شاء الله وصاحب الحق سوف يأخذ حقه بس نصبر شوية .واشكر الاستاذ محمد على هذا الموضوع الجميل .وعلى فكرة انا اختبرت وقدمت شهادة ICDL ومجاش اسمي في الادارة ولكن برضة مع الرأي اللي بيقول نصبر شوية احنا صبرنا كتير ما باقي الا القليل ووالله مصر تستحق منا اكثر من كدا بكتير وانظرو للشهداء اللي قدموا دمائهم وارواحهم لينال الجميع الحرية والديمقراطية ويكون فيه عدالة اجتماعية ويزول الفساد اما واجب علينا ان نقدم لهذا البلد شئ فلنصبر حتى ولو طال الصبر شوية فدا مش هيجي حاجة جنب الناس اللي قدمت ارواحها فداء لهذا الوطن فلنصبر وندعو الناس لأن تصبر عن المطالب الفئوية

08-03-2011, 11:44 PM
وانا والله مع الرأى دا انا عن نفسى كنت بروح المديريه كل يوم علشان اتظاهر مع زملائى اللى عايزين يتعينو على الرغم من اسمى ظهر فى الكشوف لكن كنت بساندهم لكن من ساعه ما تولى الوزاره عصام شرف قلت لأ لازم نصبر ونبنى اكتر ما نهدم يا جماعه انتو شايفين الوزير عصام شوف تعبان ازاى وحتى مش قادر يفتح عنيه لكن برضه بيتحمل علشان خاطر مصر
فعلا لازم نبطل مظاهراااااااااااااااااااااااااااااااااات

08-03-2011, 11:46 PM

فعلا مقالة اكثر من رائعه للمبدع د/ نبيل فاروق