المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : التثبييييييييييييت

aminvip
09-02-2011, 12:33 PM
يا جماعة حضراتكم عيشين في عالم الوهم في موقع واحد علي النت مع إحترامي الشديد لهذا الموقع ولكن هل يعلم أحد غير المشتركين في هذا الموقع عن وجودنا بالطبع لالالالالالالالالا الخبر الذي ربما يعرفكم الحقيقة إننا أكثر الناس سلبية في هذا البلد هم المعلميين المساعديين وأنا منهم طبعا بالامس أعلنت وزارة الاتصالات أنهو سوف يتم تثبيت وتعيين جميع من يعمل لديها بالتعاقد وعددهم تقريبا 110.000موظف وأيضا أعلنت وزارة الزراعة عن تعيين جميع المتعاقدين لديها وعددهم 95.000موظف وسوف تعلن وزارة البترول عن تعيين جميع التعاقدات لديها وكلنا يعرف الاعداد الكبيرة في هذا القطاع أين نحن بسلبيتنا هذة من الاحداث علي النت بالطبع نندب حظنا

Mr:M.Kamal
09-02-2011, 05:29 PM
بس تثبت الحكومة الاول ويبقى لينا وزير نبقى نطالب بالتثبيت وبعد كدة المطالب دلوقتى جماعية مش فئة معينه

وعمر ما كان المعلم سلبى يا استاذ يعنى المفروض نستنى التوقيت الصح علشان صوتنا يسمع مش يبقى ضمن مظاهرات التنحى

aa_mm
09-02-2011, 05:47 PM
السلام عليكم ورحمه الله
بعد التحيه والتقدير للجميع احب أضم صوتى لصوت حضرتك كلامك فعلا صحيح وانا كنت ناويه اطرح نفس الموضوع ده بعد الى سمعته فعلا انى وزاره الزراعه تم تعيين جميع العاملين المؤقتين فيها بعد قيامهم بمظاهره وتم اصدار قرار فى الحال بتعينهم جميعا طيب ياريت بقى نبص لنفسنا شويه احنا ايه الى بيحصل لينا ده بهدله وكل شويه يطلع حاجه جديده ومراحل عشان نوصل للتعين مره دبلومه ومره اى سى دى ال طيب يعنى احنا هنتعين على كده لما نوصل لسن المعاش ولا ايه بالظبط لازم يكون لينا دور ايجابى لازم نطالب بحقنا فى وسط المطالب الى عماله بتتحقق لكل الناس الا احنا لازم نتجمع لازم الكل يتعين سواء عقود مميزه ولا بالحصه ولا اى عقد لازم كلنا نتعين دفعه واحده زى باقى الوزارات وبدون اى شروط تتحط عشان تعوقنا احنا بنشتغل زى المدرسين الاساسين يبقى لازم نبقى زيهم مافيش حد احسن من حد

asmaamatter
09-02-2011, 06:25 PM
ما ضاع حق ورائه مطالب ....... فعلا لازم نكون إيجابييييين