المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لدي مشكله كبيره ارجو مساعدتي

بنتك يامصر
01-01-2011, 07:35 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا لدي مشكله كبيره جدا قلقاني .. مشكلتي اني لحد الان لم احصل على الايميل المخصص للمعلم المساعد والسبب في ذلك .. انني عندما اقوم بالدخول بالكود والرقم السري الخاص بي عندما اختار نوعية المستخدم معلم مساعد تظهر لي رساله تخبرني ( ليس لديك صلاحيات الدخول )

وعندما اختار من نوعية المستخدم مدرس/موظف يدخلني على بياناتي ولكن طبعا ليس فيها الايميل الخاص بالمعلم المساعد .. مع العلم ان كل اصدقائي الذين حصلو على العقد المميز معي يدخلون بنوعية المستخدم معلم مساعد الا انا .. افيدوني افادكم الله اعمل ايه انا قلقانه اوي

الصوره دي ياجماعه انا دخلت بياناتي هنا كامله وصحيحيه وحاولت ادخل بمعلم مساعد طلعت لي الرساله دي

8550

اضغطو على الصور للتكبير
You can see links before reply

المنشاوية
01-01-2011, 08:26 PM
اذهبي الي قسم الاحصاء بالادارة التعليمية

mr.hisham
01-01-2011, 08:44 PM
إن شاء الله يفيدوكى فى قسم الإحصاء ويحلوا المشكله دى

بنتك يامصر
01-01-2011, 08:50 PM
شكرا لكم على الرد

ولكنني للاسف ذهبت الى هناك .. ولم اجد من يفيدني او يحل لي مشكلتي

emad22
02-01-2011, 06:20 PM
أختى الغالية" بنت مصر "
حضرتك طالما بتدخلى على بيانات مدرس/ موظف ومش لاقيه فى أسفل الصفحة الميل الخاص بحضرتكم فهذه مشكلة من عندهم لاذنب لك فيها
2- حضرتك ممكن تجربة طريقة انا جربتها مع كتير من زملائى وافلحت واشتغل الميل بتاعهم
اولاً : جمعى اول حرف من اسمك واول حرف من اسم والدك وجدك يعنى اول حرف من اسمك رباعى بالانجليزية مثال اسمك mona emad ahmed kamel يبقى حضرتك هتاخدى اول حرف من كل اسم وتضيفى الكود الشخصى مثال للكود 20789 ثم ضيفى الحروف والكود بدون فواصل لباقى الميل ده @teacher.moe.edu.eg
مثال meak20789@teacher.moe.edu.eg
ثانياً : ضيفى الكود بتاع حضرتك وتروحى على الموقع ده
ثالثاً: اكتبى ميل حضرتك فى اول مربع ورقم حضرتك القومى فى ثانى مربع
رابعاً : اضغطى انتر
وربنا يسهل ويفتح معاكى ان شاء الله
على فكرة الطريقة دى نجحت مع زملاء لى كتييييير والحمد لله
لو لم يفتح فى ممكن تروحى لقسم الاحصاء وانا متأكد انهم مش هيفدوكى فى حاجة
ملحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوظة
ممكن حضرتك تبعتى شكوى للوزارة ولقسم الاحصاء الرئيسى ولكن من خلال ميل المعلم المساعد الخاص بأحد زملائك
لان الشكاوى التى تصدر الى الوزارة من خلال الميل ده بيكون لها الاهمية لانها صادرة من ميل رسمى معتمد
والله الموفق

بنتك يامصر
05-01-2011, 09:08 PM
استاذ عماد .. انا جربت الطريقه اللي حضرتك قلت عليها ولكن للاسف دون جدوى بيقولي الباسورد او عنوان الايميل خطأ

ارسلت ايميل من خلال ايميل احدى صديقاتي .. بس انا بجد الموضوع ده تاعبني جدا وقالقني .. واللي مضايقني اكتر انه في الاداره مش عارفين شغلهم ومش عارفين يحلولي المشكله ,.. انا تبع محافظة الغربيه بيقولولي ممكن تكون المشكله دي حلها من مصر ومش عارفه اعمل ايه ولا اتصرف ازاي .. ياريت اي حد قابلته مشكله زي بتاعتي يقولي ويقول عمل فيها ايه

ولكم جزيل الشكر

المنشاوية
06-01-2011, 01:35 PM
اتصلي بالخط الساخن للاكاديمية 19126

مدرسة علوم
08-01-2011, 10:07 AM
فعلا قسم الاحصاء بالادارة اللى حضرتك تابعة ليها هاتفيدك جدا ان شاء الله
و يمكن يكون الخطأ فى الكتابة للحروف او اللغة