المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يوميات أم من البلد دى .............!!!!!!!

نعمه محمود
07-12-2010, 01:48 PM
You can see links before reply D9%84%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%84%D8%A9.jpg

قبل ما أبدأ أحب أحيي دعاء وشريف على الفكرة دى لأنه ثبت علميا إن الفضفضة بتخفف الضغوط والتوتر وانا كنت مداومة على كتابة مذكراتى اليومية باستمرار لكن مع الانشغال دلوقتى بقي صعب وبما اننا بنقعد وقت طويل هنا على النت فالفضفضة أونلاين هتكون مفيدة خاصة لو أستفدنا من تجارب بعض
الاطار اللى اخترته لمذاكراتى هو دورى كأم وموظفة بالاضافة إلى انى مهمومة بحال البلدى هحكي لكم هنا عن مواقف يومية بتقابلنى مع ولادى , مع مدرسينهم ,وطبعا هنحكى شوية مع بعض عن المضايقات اللى بتقابلنا في شغلنا فى الشارع
أتمنى أنكم مش تزهقوا ولا تتخنقوا

المهندس هشام كمال الدين
07-12-2010, 01:54 PM
ابدا مش ممكن نزهق من حضرتك
المهم حضرتكم متزهقيش مننا
في انتظار يومياتك

نعمه محمود
07-12-2010, 02:02 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المهندس هشام كمال الدينYou can see links before replyابدا مش ممكن نزهق من حضرتك
المهم حضرتكم متزهقيش مننا
في انتظار يومياتك
You can see links before replyأعتبر ده وعد
دايما حضرتك تجبر بخاطرنا والله ياباشمهندس

دعاء شديد
07-12-2010, 02:08 PM
ههههههههههههههههههه
احكى احكى وفضفضى
اوعى تشيلى فى نفسويتك
هى الحياة ايه غير اننا نفضفض وطبعا لا يمكن نزهق منك ابدا

نعمه محمود
07-12-2010, 02:10 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء شديدYou can see links before replyههههههههههههههههههه
احكى احكى وفضفضى
اوعى تشيلى فى نفسويتك
هى الحياة ايه غير اننا نفضفض وطبعا لا يمكن نزهق منك ابدا
You can see links before reply

خلاص اتحملوا بقي

نعمه محمود
07-12-2010, 04:15 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
بعد أن أقتربت شمس النهار من المغيب هقولكم على احداث النهار
طبعا صحيت لقيت الاستاذ عمر والانسه حبيبة مخربين الزمان دول عملوا اللى عليهم وبهدلو كل ركن فى البيت رتبت شوية وفطرنا وبما انهم بيمتحنوا امتحانات الشهر فلا اجازة بل مزيدا من العناء مع الكتاب ووجع القلب شوية مذاكرة شوية لعب شوية ضرب كل ده برضه أرحم من نزول الشارع فى يوم عمل

نعمه محمود
07-12-2010, 06:48 PM
شوفوا بقي قعدت اذاكر لحبيبة francais لان عندها امتحان وبذاكر لعمر English لانه عنده امتحان هو كمان وطبعا عاملة فصل قوات عشان المشاكل وانا بتحرك بينهم من مكان لمكان وأحيانا برد على واحد منهم وأنا قاعدة مع الثاني
وبعد كده قلت أراجع لهم أكتشفت ان عمر حفظ الفرنش بتاع حبيبة وحبيبة حفظت الانجلش بتاع عمر وانا بصوت وهلم عليا العمارة

شريف
07-12-2010, 07:35 PM
ههههههههههههه
ربنا يصبرك
و يعينك على مهمتك المستحيلة
يا أجدع أم
استمري

نعمه محمود
07-12-2010, 07:38 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريفYou can see links before replyههههههههههههه
ربنا يصبرك
و يعينك على مهمتك المستحيلة
يا أجدع أم
استمري

أكيد هستمر
دى فرصتى ههههههههههههه
بس عاوزة شوية تشجيع

دعاء شديد
08-12-2010, 04:26 AM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نعمه محمودYou can see links before reply

أكيد هستمر
دى فرصتى ههههههههههههه
بس عاوزة شوية تشجيع

هههههههههههههههههههههه
انا معاكى قلبا وقالبا
مترحميهومش
عمر افندى وحبيبه هانم
بص عامليهم كانك مسكتى حرامى
هههههههههههههههههههههههههه
صباح الفل

نبيل حزين
08-12-2010, 05:08 PM
أختي الفاضلة أم عمر وحبيبة الأستاذة نعمة محمود
قرأنا اليوميات الأولي وأعانك الله على الأخوين عمر وحبيبة
هذه هي الامتحانات إرهاق للوالدين ومعاناة يعنيها الجميع
وربنا يكون في عونك وأكملي يومياتك
نحن في انتظارك

نعمه محمود
08-12-2010, 05:13 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء شديدYou can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نعمه محمودYou can see links before reply

أكيد هستمر

دى فرصتى ههههههههههههه

بس عاوزة شوية تشجيع

هههههههههههههههههههههه

انا معاكى قلبا وقالبا
مترحميهومش
عمر افندى وحبيبه هانم
بص عامليهم كانك مسكتى حرامى
هههههههههههههههههههههههههه

صباح الفل

You can see links before replyأسكتتى دول هيشوفوا أيام فظيعه

نعمه محمود
08-12-2010, 06:13 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل حزينYou can see links before reply
أختي الفاضلة أم عمر وحبيبة الأستاذة نعمة محمود

قرأنا اليوميات الأولي وأعانك الله على الأخوين عمر وحبيبة
هذه هي الامتحانات إرهاق للوالدين ومعاناة يعنيها الجميع
وربنا يكون في عونك وأكملي يومياتك

نحن في انتظارك

شكرا أستاذ نبيل على مرورك نورت الموضوع

نعمه محمود
08-12-2010, 06:27 PM
النهاردة بقي يوم طوووووووووووووويل جدا بدأ من امبارح الاخوين عمر وحبيبة كان عندهم أرق نامو ساعة فى أول الليل وصحيو لحد الصبح وطبعا انا صاحية معاهم وبدأ يومى الفعلى الساعه 6
عملت لهم السندويتشات اللى عمرهم ما كلوها ولازم ترجع زى ماهى ومع ذلك أنا مصرة أعملها كل يوم . المهم عشان ما اطولش عليكم ,قولوا طولى سخنت العربية وتوكلت على الله آه نسيت أقولكم انى حلمت انى عملت حادثة وده طبعا رعبنى بس طردت الفكرة من دماغى عشان اعرف اكمل اليوم المهم رحت المدرسة ورجعت خدتهم من المدرسة الساعه 3 وفى وسط كل ده لم يخل الأمر من مضايقات كثيرة من سائقي التاكسي والميكروباص واتحقق الحلم لكن الله سلم وكانت ترييحة بسيطة حمدت ربنا انها جت سلمية وكنوع من التمرد عملت الغدا واتغدينا وبشرب قهوة دلوقتى فى السرير ومش هذاكر لحد
:28:

شريف
08-12-2010, 06:35 PM
حمد لله ع السلامة
خدي بالك من نفسك و الولاد

و بعدين كفاية بقا ماتذاكريش لحد
سيبيهم يعتمدوا علي نفسهم
القعدة ادام المنتدي بالدنيا

هههههههههههههههههههه

نعمه محمود
08-12-2010, 06:42 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريفYou can see links before replyحمد لله ع السلامة
خدي بالك من نفسك و الولاد

و بعدين كفاية بقا ماتذاكريش لحد
سيبيهم يعتمدوا علي نفسهم
القعدة ادام المنتدي بالدنيا

هههههههههههههههههههه

آه والله عندك حق يعنى اللى ذاكروا خدوا ايه

نعمه محمود
08-12-2010, 07:24 PM
الولاد دلوقتى حسوا انى ارتحت شوية جابوا قايمة الطلبات بتاعتهم
حبيبة : مامى أنا عاوزة 100 جنيه عشان حفلة الكريسماس
و 30 جنيه كراسة تدريبات
و50 جنيه شيتات مراجعه
و50 تبرع للفقرا
عمر أفندى : مامى عاوز 40 جنيه رحلة وعشرين جنيه للدادة وزيهم للحارس

ومن ساعتها وانا عاملة كده
You can see links before reply %D9%87%D8%A7.jpg

شريف
08-12-2010, 08:02 PM
مش عاايزة طفل كمان تتبنيه ؟
هههههههههههه
انا طلباتي مش كتير
واحدة كيمو كونو من ام تلاتة جنيه

نعمه محمود
08-12-2010, 10:09 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريفYou can see links before replyمش عاايزة طفل كمان تتبنيه ؟
هههههههههههه
انا طلباتي مش كتير
واحدة كيمو كونو من ام تلاتة جنيه

:28::28::28:

نعمه محمود
09-12-2010, 07:27 PM
النهاردة صحيت الساعه 6 وصحيت الاطفال الأشرار وكالعادة نزلنا جررررررررررررى على المدرسة
وكان عندى الحصة الأولى وأثناء ما أنا شغالة الموبايل بيرررررن خير اللهم اجعله خير ألاقي اخواتى بيقولوا لى إحنا عند البيت طيب وبعدين؟ أعمل أيه هو أنا شغالة فى فرن بلدى ياجماعه ,ما علينا نزلت جرى رحت لهم وبعد السلامات والذى منه واحدة صاحبتى اتصلت بيا عاوزانى اروح معاها تشترى لاب توب قال يعنى حبكت النهاردة وطبعا لأنى وعدتها ومش بحب أخلف وعدى فخدتنى الشهامة المهم اشترينا اللاب ورجعت جبت الولاد من مدارسهم وقلت ارتااااااااااااااح بقي وإذ فجأة تتصل بيا أختى حبيبتى عاوزة حاجات من عندى ضرورى ولازم اروح من شبرا للمعادى وبعد صررررراع طويل مع اكتر من لورى على الطريق لانى بفضل اخد الاوتوستراد وده طريق سفر وصلت عند أختى حبيبتى وقعدت اعيط:28:على اليوم اللى ضيعوه اخواتى وصاحبتى وحاليا أنا لسه فى المعادى ادعولى أرجع سليمة

دعاء شديد
09-12-2010, 09:07 PM
هههههههههههههههههه
نسيتى "ايناس"
كده برده دى حاجة تتنسى

لك الله يا نعمه

نعمه محمود
09-12-2010, 09:12 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء شديدYou can see links before reply
هههههههههههههههههه

نسيتى "ايناس"
كده برده دى حاجة تتنسى

لك الله يا نعمه

ههههههههههههههههههه نيستها ماتفكرينيش يادعاء

نهاد فؤاد
09-12-2010, 11:17 PM
الله يكون فى العون.

بس صدقينى صحيح تعبتى وهتتعبى بس تعب له مذاقه الخااااااااااااااااااااص.

بالتوفيق الدائم ان شاء الله.

نعمه محمود
10-12-2010, 12:00 AM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهاد فؤادYou can see links before replyالله يكون فى العون.

بس صدقينى صحيح تعبتى وهتتعبى بس تعب له مذاقه الخااااااااااااااااااااص.

بالتوفيق الدائم ان شاء الله.

ميرسي ياقمر ربنا يجعل تعب جميع الأمهات بفايدة
نورتينى

نعمه محمود
10-12-2010, 12:12 AM
الحمد لله رب العالمين رجعت قواعدى سالمة اخيراااااااااااااااا

نعمه محمود
10-12-2010, 06:28 PM
النهاردة صحيت من النوم الساعه 9 آه ماهو يوم الأجازة بقي أنا فاكرة زمان والولاد صغيرين كنت بصحى يوم الأجازة الساعه 1 الظهر أيييييييييييييه دنياااااااااااا المهم عملت الفطار وبدأت رحلة العذاب والضنا مع المذاكرة لحد الساعه 2 موعد درس الانجلش بتاع عمر آه حكم عمر ابنى فى مدرسة لغات من اللى بيقولوا عليهم فرست كلاس بس للأسف مدرسة الانجلش بتاعته على قدها خالص ( وعجبي) المهم نزلت مع عمر أفندى الدرس وصلته ورحت السوبر ماركت أنا وحبيبة هانم عبد الحميد وطبعا عينكم ماتشوف إلا النور حبيبة بنتى عاوزة تاخد السوبر ماركت وتروح بس على مين جابت نصه بس هههههههههه (أفتكرت البقال اللى كان قصاد بيتنا زمان لو جبنا بربع جنيه حاجات حلوة يقول لبابا وهو راجع من الشغل آه يشتكى له من مصاريفنا ههههههههه بقال عنده ضمير مش زى بقالين زمن العولمة)
المهم خلصنا ورجعت البيت وبدأت فى اعداد الغداء وطبعا هربا من المذاكرة الولاد قعدوا ساعه ع الغدا المهم الآن بدأت استئناف الجولة الليلة من المذاكرة وربنا يستر

دعاء شديد
10-12-2010, 06:40 PM
ههههههههههههههههههههه
حلو اوى بقالين زمن العولمه

استمرى واجرك عند الله يا بنتى

نعمه محمود
11-12-2010, 03:45 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء شديدYou can see links before replyههههههههههههههههههههه
حلو اوى بقالين زمن العولمه

استمرى واجرك عند الله يا بنتى
You can see links before replyههههههههههههههههههههههه
اه مش احنا برضه فى زمن العولمة

نعمه محمود
11-12-2010, 03:47 PM
النهاردة يوم صعب فى كل تفاصيله
طول النهار بسف تراب فى الشارع
ياساتر أيه الجو البشع ده
هروح اخمد ثورة الجياع وارتاح شوية وارجع لكم احكى

نعمه محمود
11-12-2010, 07:09 PM
النهاردة بقي السبت أجازة عندى لكن الولاد بيروحوا المدرسة أجازتهم يوم الحد صحيت الساعه 6ونصف والولاد نزلو المدرسة وانا قعدت ساعتين كده على الكمبيوتر وبعدين نزلت لأبدأ رحلة شقاء جديد فى شوارع القاهرة العامرة لإنهاء مشاوير صعب تتعمل في يوم عمل
بدأت بمدرسة حبيبة رحت عشان أدفع فلوس حاجات فى مدرسة حبيبة الطريف بقي اننا بنحايل عليهم ياخدوا الفلوس لاننا مش فاضين نيجى أيام تانية وعجبي المهم لم أتمكن من دفع كل الطلبات لانى لازم أروح بسرعه مدرسة عمر اتفقت مع السكرتيرة انى هرجع لها الساعه 2 عشان ادفع باقي الفلوس
جريت على مدرسة عمر أفندى عشان أقابل مدرسة الانجلش عشان
لاء لازم أحكى لكم حكاية مدرسة الانجلش الأول
يوم الخميس وانا باخد عمر قالى مامم أنا جبت فى امتحان الانجلش 23 من25 قلت كويس وجميل لانه بيدرس حوالى 5 مناهج انجلش المهم قابلت المدرسة قالت لى لاء عمر جايب 18 بس المهم أنبت عمر وعاقبته والولد منهار والله انا جايب 23 المهم قلت لازم أشوف ورقة الامتحان لانى عارفه ان المدرسة دى مضايقة من الولد عشان مبياخدش درس
معلش طولت عليكم يلا قولوا طولى
المهم جبت ورقة الامتحان واذ بي أفاجأ ان كلام عمر هو اللى صحيح والولد فعلا جايب 23 وعينكم بقي ماتشوف الا النور على اللى عملته فى المدرسة والمديرة وأنا أصلا بروح للمدرسة دى اشراف فانتقمت منهم شريرة أصلي ههههههههههههه
استنوا كل ده لسه ماخلصتش يووووووووومى الطووووووووووويل
نزلت من مدرسة عمر رحت اشتريت لهم هدوم شتوى للشتا اللى هجم فجأة ده اشتريت لهم حاجاتهم ورجعت تانى على مدرسة حبيبة عشان أدفع باقى الفلوس اللى حكيت لكم عليها فوق
المهم نجحت أخيرا ودفعت الفلوس وخلاص بقي هروح أهو المفروض إنى خلصت
لالالالالاء إزاى ودى تيجى مايصحش تليفون من أخويا عاوزنى اشترى له بوكيه ورد وشيكولا كويسين عشان رايح يزور واحد صاحبه
طيب وأنا مالى هو صاحبي ولا صاحبك
عيلة غريبة بجد
المهم رحت اشوف الورد احترت قلت له تعالى اختار قالى نص ساعه واكون معاكى طبعا النص ساعه بقت ساعه وانا مزروعة فى العربية باكل تراب من الجو واخيرا الاستاذ وصل وماعجبوش الورد
يلا أحسن
الله يكون فى عونكم
أنا تعبت
بصراحه أنا لو منكم مش هقرا اليوميات الكئيبة دى :6::6::6:

دعاء شديد
11-12-2010, 07:20 PM
الست دى امى
هههههههههههههههههههههه

بصى هو اليوم اساسا اصلا مش ولابد من اوله
خدى توك توك ليومياتى هتعرفى
يوم كحلى منقط ببنى والايطار رمادى

نعمه محمود
12-12-2010, 11:34 AM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء شديدYou can see links before replyالست دى امى
هههههههههههههههههههههه

You can see links before replyههههههههههههههههههههههههههه
ماشي ماشي

نعمه محمود
12-12-2010, 11:35 AM
بما إنى ماشفتش الراحه لا جمعه ولا سبت فقررت مروحش الشغل النهاردة لان الولاد كمان اجازة فهى فرصه انى مزلش من البيت فى الجو المريع ده وفرصة اذاكر شوية للولاد

زهره المدائن
12-12-2010, 03:31 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معلش يا جماعه ازمة توك توك

وصلت متأخرة اوي

لكن مااااااااااااااعلينا

اولا : صقفة الشطار للام المصرية

اللي علي حق

:27::27:

أم ولا كلمة الله يكون في عونها

ام واخت وزوجه وست عاملة

خمسة نظام يا جماعه

هنلاقي زيها فين

لا تقولي يابان ولا صين

دي صناعة مصريه عليها العين

يحرسك رب العرش من كل عين

:friendsxs3:

" متابعين يوميات ست الكل "

متتأخريش علينا

زهره المدائن
12-12-2010, 03:33 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء شديدYou can see links before replyالست دى امى
هههههههههههههههههههههه

ليه كده بس يالي في بالي
سامحها يااااااااااااارب
:bosyht9:

نعمه محمود
12-12-2010, 08:33 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهره المدائنYou can see links before reply

معلش يا جماعه ازمة توك توك

وصلت متأخرة اوي

لكن مااااااااااااااعلينا

اولا : صقفة الشطار للام المصرية

اللي علي حق

:27::27:

أم ولا كلمة الله يكون في عونها

ام واخت وزوجه وست عاملة

خمسة نظام يا جماعه

هنلاقي زيها فين

لا تقولي يابان ولا صين

دي صناعة مصريه عليها العين

يحرسك رب العرش من كل عين

:friendsxs3:

" متابعين يوميات ست الكل "

متتأخريش علينا

نورتينى يا أجمل وأرق زهرة فى الدنيا :17::17::17:

نعمه محمود
12-12-2010, 08:34 PM

بجد تحفه ههههههههههههههههههههههههه
مش ممكن البراءة دى

نعمه محمود
12-12-2010, 10:06 PM
يوم عادى شبه أيام كتير مرت بحياتنا
مفيش أحداث جديدة النهاردة

زهره المدائن
13-12-2010, 12:35 AM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نعمه محمودYou can see links before reply

بجد تحفه ههههههههههههههههههههههههه
مش ممكن البراءة دى

هههههههههههههه
اظن يا ام حبيبية دي براءة
زي براءة كل الاطفال لما يقلبوا الدنيا راسا علي عقب
ولا كأنهم عملوا اي حاجه
حتي اسالي عمر أفندي والليدي حبيبة
وممكن الاستعانة بالبرنسيسة " جني "
ربنا يبارك فيهم جميعا

نعمه محمود
13-12-2010, 08:54 PM
هههههههههههههه
اظن يا ام حبيبية دي براءة
زي براءة كل الاطفال لما يقلبوا الدنيا راسا علي عقب
ولا كأنهم عملوا اي حاجه
حتي اسالي عمر أفندي والليدي حبيبة
وممكن الاستعانة بالبرنسيسة " جني "
ربنا يبارك فيهم جميعا

آه يازهرة اسكتى أنا بشد في شعرى وشعر الجيران من عمايل الابرياء دول

نعمه محمود
13-12-2010, 09:06 PM
يااااااااااااه أخيرا قعدت أعمل حاجة لنفسي ,أيه كمية التعب اللى بتعانيها الأم المصرية الموظفة دى .لابجد كمية إجهاد وتعب ربنا وحده اللى بيقوى عليهم
بدأ اليوم إنى قررت أروح تدريب مهم عرفت إنه بدأ ورغم بعد المسافة إلا انه يستحق وتقريبا أنا غاوية تعب المهم أول مادخلت مركز التدريب أقابل المشرفة على رسالتى وأنا أصلا بتجنب أقابلها ومبروحش الجامعه عشان ما تسألنيش عملتى أيه
وشيء مستحيل إنها تتواجد فى المكان ده لكن نقول أيه حظ بقي وطبعا أول ماشافتنى سألتنى عن الرسالة وخلصت أيه وطبعا كنت فى غاية الحرج منها
بعد كده بدأنا التدريب وخلصنا الساعه واحدة ونصف
فاااااااصل ونواصل

نعمه محمود
13-12-2010, 09:14 PM
بعد كده رجعت البيت آه نسيت أقولكم إنى خفت أودى الولاد المدرسة من الجو وهما أصلا امبارح كانوا اجازة المهم رجعت البيت لقيتهم تعبانين وعندهم برد خدتهم للدكتور قالى برد جامد ياخدوا دوا اسبوع واشوفهم
رجعنا البيت وبدأت التليفونات تشتغل عشان اشوف الولاد أخدوا ايه فى المدرسة نقلت الدروس بالتليفون عشان نبقي متابعين وطبعا بعد كده الغدا وشغل البيت اللى مش بيخلص بجد حاسة انى زى الثور اللى مربوط فى ساقية وعمال يلف بلا نهاية

امل لاشين
14-12-2010, 01:38 AM
ربنا يقويك يانعمه ..ويخليلك عمر وحبيبه

بجد يوميات جميله ...مش عاوزة مساعده ......هههههههههه

بس ممكن وقتها اكون اصعب من عمر وحبيبه ..

نعمه محمود
14-12-2010, 07:16 PM
You can see links before replyاقتباسYou can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امل لاشينYou can see links before replyربنا يقويك يانعمه ..ويخليلك عمر وحبيبه

بجد يوميات جميله ...مش عاوزة مساعده ......هههههههههه

بس ممكن وقتها اكون اصعب من عمر وحبيبه ..
حمد الله ع السلامة يا أمولا وحشتينا أوى جدا خالص

نعمه محمود
14-12-2010, 09:22 PM
النهاردة كان يوم لذيذ خاصة فى التدريب فيه فايدة علمية حقيقية

نعمه محمود
15-12-2010, 09:16 PM
أنا بجد النهاردة تعبت جدا وكان يوم صعب جداااااااااااااااااااااااااا
النهاردة صحيت الساعه 6 وربع وطبعا الربع ساعه دى بتفرق جدا
المهم 7 وربع نزلت الولاد المدرسة وبطلع الموبايل اكتشفت انى نسيت الموبايل فى البيت طبعا لازم ارجع اجيبه
قلت مش مشكلة عشر دقايق واجيبه شوفو الحظ بقي باب الشقة يحلف ماهو قافل اقفله مش عاوز يتقفل وانا هعيط الوقت بيعدى والمشوار بعيد والطريق بيتزحم
المهم اضطريت اقفل الباب الحديد وامثل ان باب الة مقفول وخلاص وبمجرد مامشيت شوية ألاقي لمبة البنزين منورة يادى الهنا العربية مفيهاش بنزين إذن لامفر من التوقف مرة أخرى للتموين
الحمد لله الطريق من شبرا لمصر الجديدة كان زى الفل مخدش منى ربع ساعه وعنها بقي ووصلت روكسي خلاص بينى وبين مركز التدريب دقيقتين والشارع قفل لاعارفه اركن ولا عارفه اوصل
على الحال ده نص ساعه لحد ماربنا سهل وصلنا التدريب وفعلا مفيد جدا والحمد لله موفقة فيه اوى
وانا راجعه الطريق كان بشع وفوق بشع بشويتين تلاتة وانا بسلامتى عازمة ناس ع الغدا ( هو مش كده بصراحه هما اللى عزموا نفسهم) والله بقيت حاسة انى بسابق الزمن المهم كنت عاوزة اقيس الضغط لانه عالى من امبارح
دخلت صيدلية قيست وياريتنى ماقيسته لانه طلع عااااااالى جدا ماعلينا هو ايه فى حياتنا ما يعليش الضغط
الحمد لله على كل حال
فى احداث تانية لوقدرت هكملها

نعمه محمود
16-12-2010, 06:41 PM
يوم مرهق جدا بس احلى حاجة فيه انى بكرة هسافر اشوف ماما
دعواتكم

نعمه محمود
18-12-2010, 10:32 PM
دعواتكم لعمر وحبيبة بالشفاء

نهاد فؤاد
19-12-2010, 04:22 PM