المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هل فعلا لا يوجد كتب دراسية هذا العام للصف الثالث الثانوى الصناعي تبريد وتكييف

apple4
20-09-2010, 07:15 PM
السلام عليكم
ياجماعة انا فى تالتة ثانوي صنايع قسم تبريد وتكييف وكان عندى طموح انى اكمل :38: بس للاسف كله راح :28:
المهم انا سؤالي عن الكتب الدراسية بتاعت السنة دي لانى المدرسين عندنا بيقولو انى مفيش كتب دراسية هتنزل السنة دي لينا وبصراحة مش عارف ازاى هذاكر وبرضو مش عارف موضوع الكتب ده بجد ولا كلام بس
وشكرا ليكم

مدحت صلاح (مصراوى22)
20-09-2010, 07:51 PM
الاخ الفاضل هل الكتب عندكم اتغيرت فى الدبلوم ام لا

اذا تغيرت عليك الذهاب الى مخزن كتب الدبلومات فى مدينتك واشترى اى كتاب قبل حتى مايروح المدرسه

اما اذا لم تتغير الكتب برضه ومش عارف تجيب روح المخزن واشتريه

وربنا معاكم

apple4
21-09-2010, 12:07 PM
You can see links before reply اقتباس You can see links before reply
You can see links before reply You can see links before reply (You can see links before reply) المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصراوى22 You can see links before reply
You can see links before reply

الاخ الفاضل هل الكتب عندكم اتغيرت فى الدبلوم ام لا

اذا تغيرت عليك الذهاب الى مخزن كتب الدبلومات فى مدينتك واشترى اى كتاب قبل حتى مايروح المدرسه

اما اذا لم تتغير الكتب برضه ومش عارف تجيب روح المخزن واشتريه

وربنا معاكم
شكرا على اهتمامك ورد حضرتك فعلاً المنهج اتغيرت بس المشكلة اصلاً انى المدرسين بيقولو انى الوزارة مش هتطبع كتب السنة دي وانا مش عارف الكلام ده صح ولا لاء

medo1971
23-10-2010, 07:56 AM
على فاكرة الوزارة لسه هتطبع الكتب ...و الطلبة هيستلموها بس متأخر ....ده تخمين مني ...علشان مستحيل يبقى مفيش كتب ....وممكن للطالب ياخد من المدرسين توزيع المنهج ..وبعدين ياخد درس عند مدرس شاطر يعمل له ملخصات ...وسلملي على التعليم في مصر

ROLA1993
04-12-2010, 09:27 AM
بسم الله الرحمن الرحيم علي فكرة انا في الصف الثالث الصناعي زخرفة والكتب لسة منزلتش فات نصف العام الدراسي ومش عارفة اعمل اية وبيقولو اني الكتب مش هتنزل

ROLA1993
05-12-2010, 09:20 PM
dيا جماعة انا في ثالثة ثانوى صناعي زخرفة نفسي اكمل وبابا نفسة اكمل عندة استعداد يعمل اي حاجة عشان اكمل عشان ابقى حاجة ومش عارفة اذاكر فات اكتر من ثلاث شهور ومش عارفة اذاكر لحد دلوقتي والمدرسين نزلهم المنهج علي سيديهات وعملين مذكرات للي بيخدو دروس بس واحنا ضيعين