المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بصراحه زواج النت مالوش وجود وتحدى

dalila7777
04-07-2010, 04:41 PM
يا جماعه ظهر مصطلح جديد اسمه زواج النت مش موجود واللهى واتحدى اى حد يقول العكس ليه اولا هو فى حد بيتجوز من غير ما يشوف اللى حيتجوزها استحاله
يبقى النت وسيله تعارف ليس اكثر زى الخطبه وبعد كده بيجى التعارف الحقيقى
وحقول عن تجارب لناس كتير حصلت امام عينى وححكى حكايه مره اولا ومره جدا
اسم البنت م
الولد ز
البنت حبت الولد اوى اوى وقالت ان ده حب عمرها قالها ان من بلد من محافظات مصر وهى من القاهره نفسها تشوفه فى يوم هى فى كليه تربيه طفله تعتبر
خرجت من بيتهم بعد حب دام سنتين للولد راحت المحافظه بتاعته كلمته على الموبايل انا جنبك فى المكان الفلانى تخيلوا رده يكون ايه اللى قالها انه بيحبها وانه استاذ فى الجامعه انتى كل حاجه بتصدقيها ازاى تيجى من ورا اهلك هنا قالتله نفسى اشوفك وتخيلوا ردوده لبنت ضحك عليها بوعود الحب والكلام

المعسول طبعا انا مش بالف قصص القصه دى حدثت بلفعل المهم ان البنت مشيت مذهوله بتعدى الشارع عربيه خبطتها فى محافظه غريبه بنت وماتت فى محافظه غريبه والعمل وهو حاول يتصل بيها لما حس انه كلمها باسلوب وحش
قالوله البقاء لله جثتها فى المستشفى الفلانى قولولى بقى مين نفعها
اهلها فضلوا يدوروا طول الليل والنهار على البنت طاب وبعدين اهلها حيعرفوا ازاى الموبايل كلموا منه اهلها وقالولهم ان بنتكم فى المكان الفلانى تعالوا استلموها عملت حادثه عربيه وكل اللى قدرت عليه زميلتها انهم يقولوا انها كانت بتعمل بحث عن دار من دور الرعايه وانتهت القصه وهو انب نفسه يومين
وهى خسرت حياتها هى غلطتها الوحيده انها صدقت شويه كلام
قصه صعبه اوى بس واللهى انا ما قلتش ربع التفاصيل لانها تجيب القرف بس مقدرش اقول الا منه لله زى ما حطم حياتها بكدبه المفجاءه بقى انه كان بيكدب عليها وانه مش من المحاقظه دى
وانه مش استاذ فى الجامعه ولا حاجه وانه انسان تافه بس نرجع ونقول الغلطه غلطتها لانها ما رعتش الله فى ثقه اهلها فيها انه سمحه ليها بانها تقعد وتتكلم مع الناس على النت الشات مش عيب لو استخدم صح كوسيله لمعرفه عيوب الذات والتعلم من الاخرين ومعرفه ثقافات وعلوم وتبادل كتب وملفات لكن للبنت الشرقيه الشات بيكون ساعات كتير سم او سكين بيجرح كرامتها وعقلها وساعات كتير واسفه للقول كرامه اهلها
وبكره حكمل بقصه حلوه بعد القصه المره دى عايزه ردود وحتقبل النقد

أحمدالشلقامى
05-07-2010, 11:05 AM
موضوع رائع من شخصية رائعة ومتميزة

dalila7777
05-07-2010, 01:14 PM
موضوع رائع من شخصية رائعة ومتميزة

ربنا يخليك يا استاذ احمد وامنيتى بجد ان كل بنت تعرف ان القصه دى بجد وحدثت
و امنيتى كل بنت وخصوصا ما بين 16 سنه 27 لان دول اكتر فئه حسب الاحصائيات بيضحك عليهم ببيانات غلط