المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اخر معاد لتقديم الرخصة الدولية فى الازهر والعام

مستر أحمد خليل
17-06-2010, 11:10 PM
اخر معاد لتقديم الرخصة الدولية فى الازهر والعام يوم 30/6الازهر بعتوا اشارة تفيدبذلك والعام انا اتصلت بالاكاديمية واكدوان اخر معاد يوم 30/6 وربنا يوفقنا جميعا

موناليزا
17-06-2010, 11:16 PM
بعد التحيه استاذي الفاضل
فعلا انا ايضا اتصلت اليوم وقال لي ان اخر موعد لتقديم الشهاده او الافاده ياريت قبل 30\6

وسام غانم
17-06-2010, 11:17 PM
افاده بالموديولات السبعه و لا الشهاده

mr.hisham
18-06-2010, 12:43 AM
مجهود رائع يستحق التقدير

ونتمنى إستمراركم فى التواصل مجددا

للإستفادة من موضوعاتكم المميزة

ehab mohamed sayed osman
18-06-2010, 11:03 AM
ممكن حضرتك توضح
وياريت لو حد تابع لمحافظة القاهرة يقول هو قدم الافادة فين مكان الاكاديمية بالضبظ

naylovepoet
18-06-2010, 11:30 AM
ممكن حضرتك توضح
وياريت لو حد تابع لمحافظة القاهرة يقول هو قدم الافادة فين مكان الاكاديمية بالضبظ

خلف كلية التربيه جامعة عين شمس بروكسى

عماد عبد الحميد
18-06-2010, 02:18 PM
اخر ميعاد 30/6 لتقديم الافادة ولا الشهادة ارجو التوضيح

مستر أحمد خليل
18-06-2010, 02:47 PM
الافادة طبعا

Mr.Trueman
18-06-2010, 03:05 PM
الى معاه الشهاده يسلمها والى لسا يجيب افادة بالمديولات السبعة او الاربعة بس مهم يكون معاهم صورة الاسكل كارد والريبورت الدرجات لانه وانا بسلم الافادة امبارح المسؤل رفض ياخد الافادة بس من غير الاسكل والريبورت من احد الزميلات .

ا/ خالد عبد الله
19-06-2010, 05:59 PM
الى معاه الشهاده يسلمها والى لسا يجيب افادة بالمديولات السبعة او الاربعة بس مهم يكون معاهم صورة الاسكل كارد والريبورت الدرجات لانه وانا بسلم الافادة امبارح المسؤل رفض ياخد الافادة بس من غير الاسكل والريبورت من احد الزميلات .

لو الشهادة تبع مركز MOE وهو التابع لوزارة التربية والتعليم
فيكفي تقديم الافادة معتمدة من المديرية و الريبوت المطبوع من علي الانترنت من موقع icdlegypt
ويارب نسارع جميعا عشان مايتججوش بحاجة تاني
اللهم أنصر المتعاقدين في كل مكان

Miss Sara
19-06-2010, 08:02 PM
السلام عليكم ورحمت الله تعالى وبركاته
أولا احب أقولكم كل سنة وانتم طيبين بمناسبة حلول الايام المباركة واقتراب شهر رمضان
(اللهم بلغنا رمضان وبلغنا ليله القدر ) أمين
ثانيا: احب أقولكم انى زميله ليا بالعقد طبعا راحت من يومين الاكاديمية قالولها ان ميعاد تسليم الاسكيل كارد انتهى من يوم 10-6 وعلشان ناخد منك الورقة بتاعتك تكتبى اقرار انك سلمتى الورقة متاخر وان مفيش اى مسئولية لينا .
غير ان مكان فرع الاكاديميه الى فى روكسى اتغير بقى فى أكتوبر (وزارة التربية والتعليم - عام)

ثاالثا : ان لما روحت سلمت الاسكيل كارد باعى استكفوا فقط بصورتة مع طبق الاصل ورفض ياخد الافادة
رابعا : تقبلوا تحياتى