المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خبر طازة بنار الفرن

منظرطبيعي
30-03-2010, 08:16 PM
نحن في ادراة شبراخيت التعليمية جالنا النهاردة ورقة جديدة مهمة جدا الورقة دي مطلوب فيه تعليم ثلاثة محو الامية طبعا أنا كمدرس محبط جدا وبفكر جدا اسيب الوظيفة دي بعد الاهانات من??????الى تعبونا معاهم وبجد انا عارف ان ادراة المنتدى بتاعة الحزب اياه... يعني هتلغي المشاركة زي العادة دي هي رسالتى لكل مظلوم ذاق الظلم في ظل هذا العصر الذي نستطيع ان نقول عنه بكل قوة انه عصر الرجوع للخلف في كل شيء وارجوكم يا متعاقدي مصر المحروسة الحكومة بتقولكم أنا وراكم لحد ما اخلص عليكم بالضغط ................... مستنى الردود دا لو استمرت المشاركة اصلا:27:

ا/عبدالفتاح شبانه
30-03-2010, 08:38 PM
نحن في ادراة شبراخيت التعليمية جالنا النهاردة ورقة جديدة مهمة جدا الورقة دي مطلوب فيه تعليم ثلاثة محو الامية طبعا أنا كمدرس محبط جدا وبفكر جدا اسيب الوظيفة دي بعد الاهانات من ؟؟؟؟؟؟؟ الى تعبونا معاهم وبجد انا عارف ان ادراة المنتدى بتاعة الحزب اياه... يعني هتلغي المشاركة زي العادة دي هي رسالتى لكل مظلوم ذاق الظلم في ظل هذا العصر الذي نستطيع ان نقول عنه بكل قوة انه عصر الرجوع للخلف في كل شيء وارجوكم يا متعاقدي مصر المحروسة الحكومة بتقولكم أنا وراكم لحد ما اخلص عليكم بالضغط ................... مستنى الردود دا لو استمرت المشاركة اصلا:27:

اظن ان حضرتك متوقع الردود ولكن المصيبة ان يكون الكلام ده كلام معلم والله يا سيدى الفاضل فى ناس مظلومة اكتر منك مائة مرة انت شغال من امته يا عم المنظر عيب فنحن مسلمين قبل عملنا بهذه الوظيفة الشاقة انا معك اننا اتظلمنا كتير بس الرد ميكنش بالسب والقذف عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييب وارجو حذف الموضوع فورا لمخالفته قوانين المنتدى واى منتدى وشكرا:16:

ابوملك
30-03-2010, 08:39 PM
ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد

هما اى نعم قرفونا فى عيشتنا بس المهم نفضل احنا اصحاب مبادىء وقيم وربنا يكرمنا ان شاء الله وتزول الغمه ولا نرى قيادات لا تستطيع اتخاذ قرار بهذا الشكل فى بلدنا الحبيبه

محمد ابو شادى
30-03-2010, 08:57 PM
من السبب فى كل مايحدث الان
حسبى الله ونعم الوكيل
لاحول ولاقوه الا بالله العلى العظيم

nourhan200005
30-03-2010, 11:01 PM
لاحول ولا قوة الا بالله العلى العظيم

دينا احمد
31-03-2010, 12:06 AM
ضاقت ولما استحكمت حلقاتها فرجت وكنت اظنها لا تفرج اصبر وان شاء الله خير ومكنش له لازمة الكلام اللى قلته ده