المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار

MOUSTAFAELKHOLY2005
21-03-2010, 03:40 PM
القرار الاخير بتغيير عقود المعلمين لتوافق مؤهلاتهم هل ينطبق على تخصص الدبلوم التربوى يعنى انا حاصل على ليسانس اداب قسم اثار + الدبلوم العامة فى التربية تخصص طرق تدريس اللغة الانجليزية فهل يحق لى تغيير تخصصى من مدرس فصل الى مدرس لغة انجليزية الرجاء الافادة على وجه السرعة

MOUSTAFAELKHOLY2005
13-04-2010, 06:19 PM
لماذا لم يرد على أحد حتى ولو بالمشورة حتى الان

التوشكاوى123
14-04-2010, 06:08 PM
عليك بالاستاذ محمد الفخرانى

التوشكاوى123
14-04-2010, 06:21 PM
:16::27:ممكن تسالى على الطريقة وكيفية التغير ولك الشكر
او لو عندك معلومات اكتر ممكن توضحلى

moonlight2011
20-05-2010, 05:28 PM
مع احترامى للجميع بس مش اى حد اخد دبلومه او اخد كورس انجلش بقى مدرس انجلش ف الحاله ديه حضرتك درست كماليات لمادتك المفروض انك تاخدهم الانجلش والكمبيوتر عشان الثقافه وانهم ضروريين ومهما اخدت كرسات انجلش مش حتوصل لكفائه المدرس الانجلش الاصلى حتى لو كان لسه متخرج او بيدرس لان ده متخصص ديه ومع احترامى الشديد انا بقول الكلام ده لانى اتخرجت من سنتين واشتغلت وشفت كتير ف المدارس الخاصه غير متخصصين وشهادتهم مش انجلش وبيشتغلوا مدرسين انجلش ولموا اولاد كتير معاهم فانا فعلا مع الوزير وقراراته كل مدرس يرجع لماده تخصصه الاصليه وانا قريت النشره بنفسى بس للاسف مش معايا كنت وريتها لحضرتك يمستر ورايى انك تفضل ف تخصصك افتكر برضه حضرتك حتضايق لو حد قاللك انا اخدت شهادتك ف شهرين وانت اخدتها ف 4سنين وتتساووا ف الاخر ده يبقى ظلم بصراحه وفعلا الانجلش دلوقتى بقى مهنه من لا مهنه له ومش بقصد بالكلام لحضرتك انا بتكلم عموما
واعتذر مره اخرى