المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعيين أحمد زكي بدر وزيرا للتربية والتعليم

mus2008eg
03-01-2010, 04:14 PM
أصدر الرئيس محمد حسني مبارك الاحد قرارا جمهوريا بتعيين أحمد زكي بدر رئيس جامعة عين شمس وزيرا للتربية والتعليم، وعلاء الدين محمد فهمي رئيس الهيئة القومية للبريد وزيرا للنقل والمواصلات.

كما أصدر مبارك قرارا جمهوريا بتعيين 5 محافظين جدد لكل من جنوب وشمال سيناء وحلوان ومطروح وبنى سويف.

تضمن القرار تعيين محمد عبدالفضيل محمد شوشة محافظا لجنوب سيناء، وقدرى يوسف محمود بوحسين محافظا لحلوان، ومراد محمد أحمد موافى محافظا لشمال سيناء، وأحمد حسين مصطفى إبراهيم محافظا لمطروح، والدكتور سمير أحمد سيف العزل محفوظ محافظا لبنى سويف

نقلا عن /
You can see links before reply

سام سام
03-01-2010, 05:51 PM
يعوض علينا ربنا يعوض علينا ربنا فى وظيفة معلم مساعد

sally2009
03-01-2010, 05:57 PM
مشكوووووووووووور على الخبر.....ويا رب يجعل العام الجديد والوزير الجديد فاتحة خير علينا جميعا....اللهم اّميييييييييييييين..

رحمة حسن
03-01-2010, 07:02 PM
ربنا يستر
ويكون احسن مش أسوأ
كان عندنا امل فى التعيين لما تظهر النتيجة كده هننتظر الكلام الجديد ويارب يكون خير للكل

safaa_ss
03-01-2010, 09:53 PM
لا نملك سوى الصبر

حبيبه المصريه
03-01-2010, 10:27 PM
خلاص امل التعيين راح عندى
وربنا يستر على العقد كمان حيكون احواله ايه
فى ظل الجديد
اللهم لطفك بنا فى قضائك وقدرك

مسيو مصطفى
04-01-2010, 02:18 AM
والله انا حزين على يسرى الجمل بجد كان فكرة عالى وقال ان المعلم المساعد اهم لانة سيكون اساس العملية التعليمية ولكن تاتى الرياح بما لا تشتهى السفن والوزير الجديد انا مش متفائل بية خالص بجد والله انا كرهت التربية والتعليم واحتمال اترك العقد ......................حسبى الله ونعم الوكيل

safaa_ss
04-01-2010, 09:15 PM
والله انا حزين على يسرى الجمل بجد كان فكرة عالى وقال ان المعلم المساعد اهم لانة سيكون اساس العملية التعليمية ولكن تاتى الرياح بما لا تشتهى السفن والوزير الجديد انا مش متفائل بية خالص بجد والله انا كرهت التربية والتعليم واحتمال اترك العقد ......................حسبى الله ونعم الوكيل

لا تحزنوا ولنصبر لنرى ما تحمله لنا الأيام القادمة