المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مــــركـــز العـــــدوة غيــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

E-TEACHER
22-12-2009, 10:25 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مركز العدوة غييييييييييييييييييييييييييييييير اى مركز
بيتهيألى هيعملو مدرية لوحدهم وينفصلوا عن مدرية التربية والتعليم بالمنيا
مش راضيين يستلموا الورق من الناس الجاهزيين :7:
وكمان نكلمهم يقولولنا * اللى عارف مصلحته يروحلها ( يعنى اللى ورقه جاهز يروح مدرية المنيا ويقدم هناك مع ان المفروض كل ادارة تجمع ورقها وبعد كده تبعته للمدرية )
*وكمان عاوزينا نعمل اقرارات على نفسنا اننا نمتحن الاربع مديولات خلال شهر والا هيشطبوا اسمينا ..... السؤال هنا .... هيشطبوا اسمينا منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
* وكمان مش راضيين يطلعوا اصل العقود علشان نصورها
منهم لله وحسبنا الله ونعم الوكيل وربنا المنتقم الجبار

أحمد البرجينى
23-12-2009, 08:33 PM
على فكرة يا استاذى الفاضل فى ناس فى العدوه معانا فى التدريب وقدمت وناس تانيه مكبرة دماغها بس هى مش غلبة يعنى دى كولها 2 جنية لغاية المنيا وتكبر دماغك وتسلم الورق

E-TEACHER
23-12-2009, 09:39 PM
على فكرة يا استاذى الفاضل فى ناس فى العدوه معانا فى التدريب وقدمت وناس تانيه مكبرة دماغها بس هى مش غلبة يعنى دى كولها 2 جنية لغاية المنيا وتكبر دماغك وتسلم الورق

وهى المشكلة فى ال 2 جنية ؟؟؟
احنا كنا خايفين لمدرية المنيا ترفض قبول اى ورق من معلمين الا التابعيين لادارة المنيا نفسها وده حسب ما قالولنا لما كلمناهم
ان كل ادارة مسؤله عن جمع اوراق المعلمين التابع ليها ومندوب الادارة هيروح مدرية المنيا يوم السبت ويسلم الاوراق بتاعت المعلمين
بطريقة منسقه
كده تبقى المشكلة بردو فى ال 2 جنيه ؟؟ على العموم مش مشكلة المدرية النهاردة قبلت اوراق زمايلى اللى من نفس المركز وهيقبلوا ورقنا ان شاء الله

أحمد البرجينى
24-12-2009, 06:50 PM
الحمد لله انهم قبلوا الورق
بس انا لما قلت 2 جنيه معناها ان حضرتك هتروح ومش هترجع تانى
هههههههههههههه
هنضيفك عندنا ايعنى

E-TEACHER
24-12-2009, 09:16 PM
الحمد لله انهم قبلوا الورق
بس انا لما قلت 2 جنيه معناها ان حضرتك هتروح ومش هترجع تانى
هههههههههههههه
هنضيفك عندنا ايعنى

أضحك الله سنك
جزاك الله كل خير
الحمد لله اخدوا منا الورق اليوم بدون وجود شهادة ال icdl او الافادة بالربع مديولات
الحمد لله

أحمد البرجينى
25-12-2009, 02:27 PM
فليباركهم الرب وتولع باذن الله وربنا يوفق الجميع

Mr operation
25-12-2009, 03:44 PM
[QUOTE=E-TEACHER;155445][font="comic sans ms"][size="5"][color="magenta و الله عند حق ف كل كلمه و ربنا عالم بحال الشباب
بالذمه بكل التعقيدات دى الواحد ممكن يدخل الفصل و يؤدى دوره ف ظل كل هذه التعقيدات و المهزله
ع فكره انا برضه من ادارة العدوة و روحت قثدمت ورقى ف المدرية
ممكن ايميل حضرتك للتواصل

أحمد البرجينى
26-12-2009, 01:21 AM
أنا من إدارة المنيا
ودا ايميلى
future_a2005@yahoo.com
ولا كنت تقصد الراجل اللى من بلدكم