المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا مصرى انت مين

مستر محمد يوسف
11-12-2009, 05:07 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع اثار الجدل فى اركان مصر
ساعات بنكره بعض
وساعات بنحب بعض
بس اللى يفكر يمس كرامه مصر
لازم نقف قدامه
مصر
ام الدنيا
مصر
ساعدت كل الدول العربية
فى الاخر
نتشتم
ويداس على علم مصر

شوفوا الغل والحقد
بتحرق علم مصر
ليه عشان ماتش كورة

You can see links before reply (You can see links before reply)

بسال اى عربى
انا مصرى انت مين

اخى المصرى
وعذرا فمن الان لن استطيع ان انطق بكلمة اخى الا لمن يمتلك شهادة الشرف والشهامة الا لمن يمتلك جنسية جمهورية مصر العربية

طالما حلمت مثل الكثيرين بحلم العروبة والقومية العربية والوحدة وطالما كذبنا انفسنا واخذنا نقنع نفسنا كذبا اننا الاخت الكبرى بل الام ايضا وعلى

الام ان تتحمل تفاهات الصغار الى ان هذا الحلم تحول الى كابوس فظيع يوم الاربعاء المشئوم الذى اظهروا فيه كل الحقد الدفين والكره لكل من

يينتمى لهذا الوطن

لقد قلتها من قبل ( ان شاء الله هنصعد ) وقد تحقق الحلم بفضل الله لم نصعد لبطولة فى كرة القدم ولكن كالعادة صعدنا سلم الاخلاق وكالعادة على

قمة الشهامة فبحمد الله لم نكن يوما بربر او همج لم نرفع يوما سلاح فى وجه اعزل او طفل او امرأة

لكنى استطيع ان اؤكد انى اعرف لماذا كل هذا الحقد

عشان انا مصرى

اعرف يعنى ايه مصرى

اعرفك بنفسى

انا مينا . انا احمس . انا خوفو . انا مصطفى كامل . انا سعد زغلول . انا طلعت حرب . انا جمال عبد الناصر . انا السادات . انا حسنى مبارك . انا الشهيد عبد المنعم رياض . انا طه حسين . انا عباس العقاد . انا يوسف ادريس . انا يوسف السباعى . انا احسان عبد
القدوس . انا نجيب محفوظ . انا احمد زويل . انا مصطفى مشرفة . انا يحيى المشد . انا سميرة موسى . انا يوسف شاهين . انا صلاح ابوسيف . انا عمر الشريف . انا عادل امام . انا ام كلثوم . انا محمد عبد الوهاب . انا سيد درويش . انا عبد الحليم حافظ . انا عمرو دياب . انا الامام الغزالى . انا الشيخ الشعراوى . انا الدكتور يوسف القرضاوى . انا عمرو خالد . انا صالح سليم . انا محمود الخطيب . انا حسام حسن . انا حسن شحاتة . انا محمد ابوتريكة

انا بنيت هرم وقلعة والسد العالى

انا قعرت المغول واذليت اسرائيل

عرفت انا مين

واللى فاتوا جزء من كل وبكرة ان شاء الله هيجى غيرهم كتيييييييييييييييييييييييييييييير

طول مالنيل بيجرى

والهرم واقف فى مكانه

طول مالازهر شاهد على التاريخ

طول ماهنقرا عن حطين وعين جالوت واكتوبر 73

لو عرفت انتى يابن بلدى انت مين

ارفع راسك بقى وقولها بصوت عالى

انا المصرى انت مين ؟

ماتزعلش يامصر

اللى يغلط فى البلد دى
واللى مش عرف قيمتها يبقى مش عارف تاريخية يبقى مبيأقراش تاريخيها

مكالمه السيد علاء مبارك

ب

ايجيبشيانى والنيل سقانى لو عاوز تتحدانى تبقي على نفسك جانى شاهد عليا زمانى وبقولها من مكانى ومش كلام اغانى انا عاشق ليكى يا بلادى

nono cat
11-12-2009, 06:30 PM
شكراً جزيلا لك أخى على هذا الموضوع وأتشرف أنى أرد عليه .. مصر أم الدنيا كانت و مازالت وستكون أم الدنيا بأبنائها ورجالها وأحفادها وبكل مصرى بها .. ما فعلوه الجزائرين وغيرهم معنا فيندمون عليه ومنظمة الفيفا تلك وغيرها لن يأخذون حقنا أبداً بل الله هو وحده من سيأخذ حقنا وأتشرف أن أقول أنى مصريه مهما قالو السفهاء عن مصر وشعبها ستظل هى التاريخ والعراقه والمجد وسيحفظها الله من كل سوء .. بإذنه تعالى .. بارك الله لك وفيك وعلى جهوداتك الرائعه .. فى حفظ الله وأمنه

هاكر يخاف الله
24-12-2009, 09:18 AM
انااااااااااا عربي