المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكرا منتداى العزيز

احمد الشلقامى
10-12-2009, 08:48 PM
علشان ثرت ونعت بتوع الاكاديمية بالبقر واننا نستاهل ان تضربنا الجزائر بالجذم تم سحب عضويتى كشخصية متميزة وارجاعى الى عضو نشيط لذلك طالما ادارة المنتدى ترانى مخطئ فانا منسحب وكفانى ما لقيته من استضافة بينكم واتمنى لمنتداكم التقدم بدونى

mike
10-12-2009, 10:18 PM
لا تنسى عزيزى انهم (بتوع الاكاديمية ) على الاقل اكبر مننا سنا لذلك يجب احترامهم بالاضافة انهم عبد المأمور ليس بيدهم شيئ

ناصر ريفا
10-12-2009, 11:11 PM
كلنا لها يا ابو حميد انتم السابقون و نحن اللاحقون

ayman3body
11-12-2009, 06:08 AM
مش فاهم
أنا معاية (icdl )
وطبعا شهادة الكلية
وطبعا العقد
إنما إيه جواب إستلام العمل
وهل نعمل فيش
وندم فين الإدارة ولا الأكادمية
ونمرة الأكاديمية بدمياط إيه
وتعيين ولا عقد ولا إيه
وأنا معاية ماشاء الله 30 حصه
وطالع عنيه في مدرستين
يا رين حد يرد عليه

أحمد البرجينى
11-12-2009, 04:00 PM
على فكرة أنا كنت معتقد إنى لوحدى الى حصلى كدة شكلها عملية كوووووووووووووسة

لما ابتديت أتكلم على الوزير والأكاديمية حصل معايا كدة
لنا الله

كريم ماضي
11-12-2009, 04:13 PM
علشان ثرت ونعت بتوع الاكاديمية بالبقر واننا نستاهل ان تضربنا الجزائر بالجذم تم سحب عضويتى كشخصية متميزة وارجاعى الى عضو نشيط لذلك طالما ادارة المنتدى ترانى مخطئ فانا منسحب وكفانى ما لقيته من استضافة بينكم واتمنى لمنتداكم التقدم بدونى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أستاذي الفاضل انا تلميذ لك أو أبن لك كما تشاء

ماذا لو انت صاحب منتدي بوابة التعليم المصري أوي الاداره
ودخلت انا شتمت جهة معينه او نعت الاكاديميه وقولة عليهم انهم بقر واننا نستاهل ان الجزائر تضربنا بالجذم
فماذا انت فاعل ؟؟؟ معي ؟؟؟؟

استاذي الفاضل كلنا اخطاء ولكن ادارة المنتدي ترحب بأي نقد بناء انقد كيفما شئت ولكن نقد بناء دون تجريح في أي شخص

تعلم أستاذي الفاضل الجمله الاخيره اللي أنا كتبتها دلوقتي تقال لي دائما حينما يغيب عقلي من شدة الغضب فأكون حاد في كلامي ويكون نقدي غير مقبول وطبعا لازم أعذر الاداره مش عشان انا واحد من الاداره ولكن لانني أفكر دائما ماذا انا فاعل لو كنت مكانهم
أستاذي الفاضل المنتدي ملك لك ولأي شخص يسجل بالموقع ونحن نفخر بكم كمعلمين مصر
أستاذي الفاضل لاتنظر إالي الالقاب والتميز ولكن حدد رسالتك وأعمل علي توصيلها للناس تحت اي لقب وتحت اي اسم

وجزاك الله كل الخير علي كلماتك الجميله وكيف أذا تركتنا سنتقدم لاننا نتقدم بك وبغيرك وبكل عضو وبكل معلم وبكل طالب وبكل زائر يفيد ويستفيد من الموقع
تقبل كلامي من طالبك او اخوك الصغير
السلام عليكم

احمد الشلقامى
12-12-2009, 12:53 AM
مفيش مشاكل يا ابو ماضى بس انا ليا عتاب على ادارة المنتدى لانه الناس دى بتعمل حاجات غلط وبتجيب لنفسها الشتيمة قبل كدة قال مدير الاكاديمية انه جهة ترخيص وليس جهة تثبيت وان المديريات هى المسؤلة على التعيين بيطلب اصول الاوراق ليه وبيشكك فى اختام ادارات ومديريات التربية والتعليم ازاى وعلى افتراض ان واحد زور عن طريق موظف فى التربية والتعليم ماهو ممكن يزور مع موظف الاكاديمية ايضا ولا هو ضامن نزاهة موظفيه وبتوع التربية والتعليم لأ وامتحان ايه اللى هما بيتكلموا عنه دى مهزلة بمعنى الكلمة اسئلة خايبة من الشرق والغرب طب هاتوا واحد بس من المدرسين اساسيين او بالعقد وشوفوا هل هو مقتنع بهذا الكلام ام لا وعلى رهان طب حد يرض ويقول ما الغرض من دخول الامتحان تعيين ولا عقد تانى محش عارف وكله بيجتهد الواحد يعمل ايه من المدرسيين يذاكر كادر ولا icdl ولا دبلومة ولا يشارك فى الجودة ولا يعمل ملف انجاز ولا يتدرب على طرق التدريس ولات يعلم تلاميذه مش عارف هناك فصل بمدرستنا مدرسته من اول السنة لحد دلوقتى ما فاديتوش بحاجة 10 ايام تدريب طرق تدريس 15 يوم تدريب icdl
6امتحانات icdl
8 اجازات متقطعة للمذاكرة الى جانب الاجازات العادية بتاعة الكل بالاضافة الى الحصة 1/2 ساعة بعد الانفلونزا طب ده كلام وعاوزين الواحد يسكت ما يشتمش يا ريت الكلام ده يقرأه المسؤلين بالمنتدى وشكرا

dream
14-12-2009, 03:30 PM
لعلم جميع الزملاء والاخوة والاخوات

تم تعديل مسميات جميع الاعضاء

بعدد المشاركات
ليس اكتر ولا اقل

وتم تعديل المسميات نفسها

بقرار من مجلس ادارة المنتدى

واى عقاب لاى مخطئ يتم فقط بانذاره

او ايقافه

يعنى يا استاذ احمد

حضرتك ليس معاقب ابدا