المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خلاص امتحنا كادر !!!

ranooo78
22-11-2009, 03:07 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

خلاص امتحنا كادر يوم الجمعه وكان بجد امتحان غريب الانجليزي كان اسهل من العربي والتربوي
اسئله التربوي كانت محيراني

يارب كل المدرسين الي امتحنوا معانا يوم الجمعه ربنا يوفقهم
واتمنى اعرف رايكم وتعليقكم على الامتحان
وخاصه راي مدرسين الحاسب الالي في التخصص
في انتظار اراءكم

احمد الشلقامى
22-11-2009, 03:18 PM
متهيألى اغلب المشتركين فى المنتدى مدرسين والبعض طلبة يعنى منتدى مبنى على الزمالة والتدريس ليه متكنش اسماؤنا حقيقية وتكون باللغة العربية

ranooo78
22-11-2009, 03:28 PM
متهيألى اغلب المشتركين فى المنتدى مدرسين والبعض طلبة يعنى منتدى مبنى على الزمالة والتدريس ليه متكنش اسماؤنا حقيقية وتكون باللغة العربية

احترم رايك جدا بس ده اسم سهل ومناسب للتعامل عالنت
اشكرك

la-tech
22-11-2009, 05:23 PM
انا مدرسة حاسب آلي و للاسف كان في نموذجين للامتحان واحد كان سهل خالص وكان من الاسئلة الموجودة معانا و محلولة و نموذج منيل صعب جدا كان معانا جزء من اسئلته بس مش محلولة و مش عارفين حلها خالص و انا طبعا جالي الصعب و ربنا يسترها
اما الانجليزي فكان الحسنة الوحيدة كان تافه جدا و الاجابات كانت واضحه من وسط الاختيارات لكن العربي و التربوي حليت بس متأكده من الاجابات و يااااااااااااااااااااارب النجاح لينا كلنا

عمر العدوي
22-11-2009, 06:37 PM
الانجليزى كان سهل خالص انما العربى والتربوى والتخصص ربنا يستر

ranooo78
23-11-2009, 12:27 AM
انا مدرسة حاسب آلي و للاسف كان في نموذجين للامتحان واحد كان سهل خالص وكان من الاسئلة الموجودة معانا و محلولة و نموذج منيل صعب جدا كان معانا جزء من اسئلته بس مش محلولة و مش عارفين حلها خالص و انا طبعا جالي الصعب و ربنا يسترها
اما الانجليزي فكان الحسنة الوحيدة كان تافه جدا و الاجابات كانت واضحه من وسط الاختيارات لكن العربي و التربوي حليت بس متأكده من الاجابات و يااااااااااااااااااااارب النجاح لينا كلنا

ربنا يوفقنا كلنا هو التخصص جت فيه بعض الاسئله الغير معروفه فعلا بس قاوحنا فيه
ربنا يكرمك يارب
اشكرك لمرورك الكريم

ranooo78
23-11-2009, 12:29 AM
الانجليزى كان سهل خالص انما العربى والتربوى والتخصص ربنا يستر

فعلا الانجليزي كان سهل بس في مدرسين خوفونا من نسبه النجاح في الحاجه السهله
ربنا يستر وكلنا ننجح ونثبت يااااااااااااااااااااااارب ومرتبنا يزيد
شكرا لمرورك

ranooo78
24-11-2009, 10:25 PM
ايه ياجماعه مفيش غيرنا احنا التلاته بس الي امتحنا كادر امال فين باقي المدرسين

ابوجهاد37
24-11-2009, 10:39 PM
موجودين ياعم الحاج لكن انا على العكس التخصص والتربوى واللغه العربيه كانوا تافهين
لكن الانجليزى كان ولا زال عقدة الايام والسنين وربنا يسترها عليه انا وكل المدرسين مع العلم
انا مدرس رياضيات مش عربى يا حلوين لكن كلام الفرنجه دايما صعب على المصريين وكل سنه
وانا وانتوا ان شاء الله متعينين وشكرا لكل اللى ساهم معانا وربنا يجمعنا بيه فى جنة الخلد مع
الرسول صلى الله عليه وسلم والمسلمين اجمعين

ranooo78
24-11-2009, 11:30 PM
موجودين ياعم الحاج لكن انا على العكس التخصص والتربوى واللغه العربيه كانوا تافهين
لكن الانجليزى كان ولا زال عقدة الايام والسنين وربنا يسترها عليه انا وكل المدرسين مع العلم
انا مدرس رياضيات مش عربى يا حلوين لكن كلام الفرنجه دايما صعب على المصريين وكل سنه
وانا وانتوا ان شاء الله متعينين وشكرا لكل اللى ساهم معانا وربنا يجمعنا بيه فى جنة الخلد مع
الرسول صلى الله عليه وسلم والمسلمين اجمعين

شكرا على مرورك ويارب يوفقنا كلنا ونتعين ان شاء الله