المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حل موضوع ليس لك صلاحيات الدخول

ابوعلى المنياوى
27-10-2009, 05:41 PM
يا جماعة انا مش عارف ايه القلق والتوتر اللى انتوا فيه ده من موضوع صلاحية الدخول دى ناس بتروج اشاعات والموضوع سهل جدا وبسيط الناس اللى مالهاش صلاحية الدخول بتروح قسم الاحصاء فى المديرية التابع ليها وبيقدم &
1_ صحيفة احوال وتكون بياناتها صحيحة .
2_صورة شخصية .
3_صورة من الوصل اللى استلمتوه من الاكاديمية عند تقديم الاوراق .
فى ناس هاتسأل طيب اشمعنا احنا مالناش صلاحية الدخول زى باقى زمايلنا .
الموضوع بسيط ومن مصدر مسئول فى الوزارة انه جارى العمل على استخراج استمارة الاكاديمية من خلال الاوراق اللى الناس قدمتها فى قسم الاحصاء وده راجع لعطل فنى فى الموقع وجارى اصلاحه وكل الناس هايوصلها ارقام جلوسها ومقر لجانها فى تاريخ اقصاه 10|11|2009 وحضراتكم هاتستلموا الرقم من قسم الاحصاء بالبطاقة الشخصية وصورة من وصل الاكاديمية .
وياريت الناس اللى من محافظة المنيا خصوصا تبعتلى اضافات على الايميل بتاعى للتواصل وتبادل الاخبار والاراء اول بأول .
شكرا جزيلا وفقكم الله الى كل خير .

مدرسة علوم
27-10-2009, 05:49 PM
ربنا يبارك فيك و يجعل ايامك هنا ء و سرور
جزاك الله عنا خير الجزاء
و ان شاء الله خير

سام سام
28-10-2009, 10:23 PM
على فكرة الحل فى موضوع ليس لك الصلاحية هو انك تخش على الموقع دا
You can see links before reply

دعاي
29-10-2009, 01:40 PM
طيب لو سمحت انت جبت التصريح ده منين وفي ناس عملت كده فعلا وقبلو اوراقهم يا ريت حد يفيدني ارجوكم

safaa_ss
29-10-2009, 03:37 PM
ربنا يكرمك

anos
29-10-2009, 10:40 PM
طب الكلام ده كويس المهم بقى ان فيه مشكله تانية ان انا وناس غيرى قالوا ملكمش وصل لكن خدوا الرقم بتاع الوصل وفعلا اتاكدت ان الرقم هو الرقم الى اتسجلت بيه على الاكاديمية لما طلبت اتاكد من بياناتى
طب لو زى ما حضرتك قولت هقدم صحيفة الاحوال وصورة شخصية والوصل هقدمه ازاى
يا ربى بجد عفوك ورضاك كل شوية فيه مشاكل انا وكتير من زميلى اعصابنا مشدودة ووصل بينا الحال ان مسئولين الاحصاء بيقولوا شوفوا لنفسكم حل بقى احنا منعرفش
الحل عند ربنا وبس يارب حلها من عندك بجد احنا تعبنا رحمتك يارب