المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خبر سعيد للكل ادخل الامتحان ان شاء الله فى 10 وارجو من الجميع العاء لى

love_kadry
17-10-2009, 08:09 PM
الكل يدخل على الاكاديميه المهنيه للمعلمين واطبع استماره التقدم للاختبارات و المعلم / الاخصائى المساعد وقدمها فى الاداره التابع لها

دخل المعلومات الاتيه وافتح صفحتك على موقع الاكاديميه معلمــــــو التـــربيــة والتعليـــــم ......

* * كـــود المعلـــــم
* * الرقــم القومــى
* كلمـــة الســـــر

You can see links before reply

ارجو من الجميع الدعاء لى ان يسهلى موضوع خطوبتى ايلى فيه عقبات

لــؤلــؤة
17-10-2009, 08:12 PM
ربنا يوفقك ان شاء الله

وربنا يسهل لك الامور إذا كان فيها خير

love_kadry
17-10-2009, 09:17 PM
يا رب سهل الموضوع على الكل

مدرسة علوم
17-10-2009, 09:26 PM
جزاك الله خيرا ووفقك الله لما يحبه و يرضاه

بس لو سمحت الدخول على موقع الاكاديمية نفسه و لا على بوابة الخدمات الالكترونية لان الكود و السرى اتقبلو على بوابة الخدمات فقط لكن موقع الاكاديمية بيكتب ليس لك صلاحيات الدخول
نرجو الافادة ربنا يبارك لك

love_kadry
17-10-2009, 09:29 PM
ادخلى على الينك دة وادخلى بيانات هيفتح معاكى بأذن الله انا فتح معايا

حنين82
17-10-2009, 11:00 PM
جزاك الله خيرا
ربنا يسهل لك أمورك ويقدر لك الخير إن شاء الله

ريم نادر
17-10-2009, 11:29 PM
موقع الاكاديمية بيكت ليس لك صلاحيات الدخول يا ريت لو فتح مع حد تعاقد 1-1 2009 يعرفنا وجزاك الله خيرا

ا/محمد عبد الجليل
18-10-2009, 06:08 PM
ياجماعة ياريت حد يعرفنى اعمل ايه

انا دخلت على اللينك والصفحة فتحت فعلا
بس فى خطأ ف الاسم ومادة التخصص

اعمل ايه واصلحها ازاى؟؟؟؟؟؟

بالنسبة لمادة التخصص موجودة مدرس فصل ابتدائى وهى فعلا عقدها معلم فصل ابتدائى ولكن تريد ان تمتحن مادة علوم بحكم تخصصها

العمل ايه

rehab_desokey
18-10-2009, 06:33 PM
ياجماعة ياريت حد يعرفنى اعمل ايه

انا دخلت على اللينك والصفحة فتحت فعلا
بس فى خطأ ف الاسم ومادة التخصص

اعمل ايه واصلحها ازاى؟؟؟؟؟؟

بالنسبة لمادة التخصص موجودة مدرس فصل ابتدائى وهى فعلا عقدها معلم فصل ابتدائى ولكن تريد ان تمتحن مادة علوم بحكم تخصصها

العمل ايه
بالنسبه لاسم تروح قسم الاحصاء بشهادة الميلاد وهيغيرها فى وقتها
اما بالنسبه للتخصص فيجب ان يكون بتخصص العقد زى ما مكتوب فى العقد

وربنا يوفقنا جميعا

مدرسة علوم
18-10-2009, 07:30 PM
السلام عليكم
يا جماعة انا دخلت على اللينك لكن الصفحة كتبت لى ليس لك صلاحية الدخول و اضطريت ادخل على بوابة الخدمات الالكترونية و منها لاستمارة الموظف و المعلم انا حاسة انه كده غلط
ربنا يبارك لكم اللى اللينك فتح معاه يرفع صورة من الاستمارة

ابو زيد الهلالى
18-10-2009, 09:00 PM
السلام عليكم
انا فتحت الصفحة معايا بس مفيهاش اى حاجة من الى انتوا بتقولوا عليها
هو انا الى هملى البيانات ولا هلاقيها موجودة وانا من اسكندرية لو حد ظهرت معاه يا ريت يفيدنى

حنه
18-10-2009, 10:08 PM
استاذنا ابو زيد
انا مش لاقية على موقع الاكاديمية الاستمارة
من فضلك اشرح لنا ندخل عليها اذاى
مشكوووووووووووور

markmina
18-10-2009, 10:53 PM
الكل يدخل على الاكاديميه المهنيه للمعلمين واطبع استماره التقدم للاختبارات و المعلم / الاخصائى المساعد وقدمها فى الاداره التابع لها

دخل المعلومات الاتيه وافتح صفحتك على موقع الاكاديميه معلمــــــو التـــربيــة والتعليـــــم ......

* * كـــود المعلـــــم
* * الرقــم القومــى
* كلمـــة الســـــر

ارجو من الجميع الدعاء لى ان يسهلى موضوع خطوبتى ايلى فيه عقبات
ممكن أعرف من حضرتك أنت تابع لأي فرع من فروع الأكاديمية (الفرع الذي قدمت فيه أوراقك) لأننا هنا (فرع الغربية) إلي الأن لم يسمح لنا بالدخول علي موقع الأكاديمية وتظهر لنا دائما رساله (ليس لديك صلاحيات الدخول) وهل تمكن أحد الزملاء في باقي المحافظات من الدخول علي موقع الأكاديمية وحصل علي أستمارة بياناته أرجو الرد من كل من تمكن من ذالك من التابعيين لفرع الاكاديمية بالغربية حتي تعم الفائد

مدرس لغة عربية
18-10-2009, 11:01 PM
جزاك الله خيرااااااااااااااااااااااا

ابو زيد الهلالى
19-10-2009, 04:21 PM
السلام عليكم استاذة حنة
انا فتحت موقع الاكاديمية دخلت الكود والباسورد ورقم البطاقة فتحت الصفحة مكتوب عليهابيانات المعلم المساعد

saber samy
19-10-2009, 08:25 PM
أنا دخلت على الموقع بتاع الاكاديمية وطبعن الاستمارة والبيانات صحيحة الحمد لله انا من اكتوبر وعلى فكرة الموقع بيفتح فقط للى ورقهم اتقبل فى الاكاديمية والله اعلم لان انا دخللت لناس غيرى ماقدموش ما فتحتت الصفحة لكن فتحت لهم على بوابة الخدمة ودى غير دى خالص
وتمنياتنا للجميع بالتوفيق وعلى فكرة فيه ناس راحت الاكاديمية وقالوا لهم الامتحان 10/12/2009
والادارة بتاعتنا بسلامتها رجع منها حوالى نصف اللى قدموا فى الاكاديمية لاخطاء الاختام وغيرها والسلام

safaa_ss
19-10-2009, 08:46 PM
أنا دخلت على الموقع ودخلت بياناتى ولكن كتبت لى ليس لك صلاحية ؛ماذا أفعل

safaa_ss
19-10-2009, 08:47 PM
أنا دخلت على الموقع ودخلت بياناتى ولكن كتبت لى ليس لك صلاحية ؛ماذا أفعل
:39::39::39: