المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : خايفة اقول افرحوا بس يا رب يكون دة التثبيت

حنه
06-10-2009, 08:17 PM
يا جماعة انا متابعة النتدى كويس وشايفة ان اجمل تجمع مفيد للمدرسين المتعاقدين

المهم الموجه بتاعى اتصل بيه قبل الدراسة بيوم 2/10 وقالى مبروك انت اتثبتى قولت ازاى قال جاء قرار وزارى فى التوجيهات بتثبيت كل المتعاقدين ( المدرس المساعد ) او العقود المميزة القديمة فى جميع التخصصات وان ذلك سيطبق من اول شهر 11 وان سيتم خصم وتغير مفردات مرتبنا

الى سمع حاجة ذى كدة يرد
وانا شايفة ان الخبر دة متفق مع موضوع فراغ الدرجة الثالثة وان احنا ان شاء الله سنشغل هذه الدرجة

قولوا يا رب :6:

NESCAFIO
06-10-2009, 08:22 PM
يارب يطلع الكلام دة صحيح

وألف شكر أ/ حنة عالبشرى الكويسة دية

ahmedshitos
06-10-2009, 08:34 PM
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

dream
06-10-2009, 08:44 PM
مبارك على التثبيت من الان

وتفاءلوا خير باذن الله

مدرسة علوم
06-10-2009, 09:29 PM
السلام عليكم:18:

خايفة ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احنا هنا اللى عنده معلومة بيقولها و خصوصا لو شىء جميل زى اللى انت قلتيه:27:
احنا ذاكرنا و تعبنا و ان شاء الله خير لان الله سبحانه و تعالى قال انا لا نضيع اجر من احسن عملا ).
جزاك الله خير :6:

safaa_ss
06-10-2009, 09:42 PM
يا جماعة انا متابعة النتدى كويس وشايفة ان اجمل تجمع مفيد للمدرسين المتعاقدين

المهم الموجه بتاعى اتصل بيه قبل الدراسة بيوم 2/10 وقالى مبروك انت اتثبتى قولت ازاى قال جاء قرار وزارى فى التوجيهات بتثبيت كل المتعاقدين ( المدرس المساعد ) او العقود المميزة القديمة فى جميع التخصصات وان ذلك سيطبق من اول شهر 11 وان سيتم خصم وتغير مفردات مرتبنا

الى سمع حاجة ذى كدة يرد
وانا شايفة ان الخبر دة متفق مع موضوع فراغ الدرجة الثالثة وان احنا ان شاء الله سنشغل هذه الدرجة

قولوا يا رب :6:

إحنالا نملك غيرها وبقولها من قلبى يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رب :6::6::6::27::27::27::38::38:

لــؤلــؤة
06-10-2009, 10:23 PM
يارب يكون الكلام صحيح

وان شاء الله نتثبت كلنا

بس مش عارفة ليه لما بيكون فيه خبر حلو لينا

الاداريين مش بيحبوا يقولوا عليه

الظاهر مش عايزنا نفرح

الله يسامحهم

ويارب نتثبت كلنا

NESCAFIO
06-10-2009, 10:23 PM
متهيألى القرارين دول بيأكدوا كلام الأستاذة

You can see links before reply

وربنا ييسر الأمر

لــؤلــؤة
06-10-2009, 10:45 PM
بس اعتقد ان القرارات دي خاصة بالمعينين

لأنه بيذكر ان بعد اجتياز الاختبار

اعتقد الكلام موجه للمعينين

safaa_ss
06-10-2009, 10:52 PM
يا رب يسمع منكم قولوا جميعا آمين
أنا أشعر بقلق وخوف من سيادة الوزير ولن أشعر بالأمان إلا بعد قرار رسمى ومنفذ بتعينا

محمد عبد العظيم وسية
06-10-2009, 10:59 PM
مبارك على التثبيت

والأهم من التثبيت

الحاجه الساقعه

والبطه والوزه

إسلامى نبض حياتى
07-10-2009, 07:45 AM
خبر جميل يا حنة وان شاء الله يكون صحيح

انا متهيألى ان دة فعلا صح بس هما هيمتحنونا مثلا الشهر الحالى او فى اوائل نوفمبر وبعد كدة لما النتيجة تظهر فى اى وقت بئا هيثبتونا بأثر رجعى من بداية نوفمير

بس بصراحة انا ضد موضوع الامتحان دة لان عمرى ماشفت فى اى وظيفة بيحصل كدة انا اعرف ان الناس لما تتخرج تشتغل بمؤهلها يعنى المؤهل دة بيكون حاجة كافية اننا نقدر نشتغل فى المكان المناسب له لكن بعد ما نتخرج ونشتغل يمتحنونا تانى واللى ينجح يتثبت على درجة معينة واللى ماينجحش تتأجل درجته ويدخل امتحان تانى فا دة بصراحة منتهى السخافة

اسماعيل
07-10-2009, 08:22 AM
ان شاء اللة يكون فية خير

sayed ahmed ali
07-10-2009, 07:23 PM
يعني تثبيت كل المعلمين المساعدين
ولا تثبيت اللي معاهم تربوي
وان شاء الله كله خير

لــؤلــؤة
07-10-2009, 08:02 PM
اكيد التثبيت ده فعلا بعد الامتحان

واكيد برضوا الامتحان ده هيكون للي معاهم تربوي

وقدموا في الاكاديمية

دعاي
07-10-2009, 08:04 PM
طبعا الخبر رائع بس احنا خلاص من كتر ما بنسمع مش بنصدا غير الي بيتم بالفعل وبعدين ازاي بتقولي انهم هيغيرو مفردات مرتبنا ويخصمو المفروض انهم هيزودو مرتباتنا مش يخصمو والا ايه

مدرسة علوم
08-10-2009, 05:50 PM
طبعا الخبر رائع بس احنا خلاص من كتر ما بنسمع مش بنصدا غير الي بيتم بالفعل وبعدين ازاي بتقولي انهم هيغيرو مفردات مرتبنا ويخصمو المفروض انهم هيزودو مرتباتنا مش يخصمو والا ايه

و الله انا اللى اعرفه ان الواحد لما بيترقى بيستقطعو من المرتب
و تبقى دى بشرة خير .. يعنى مهما هايستقطعو زينا زى اللى قبلنا بس نتعين ان شاء الله و ربنا يسهل .

تفاءلوووووووو ان شاء الله خير:17: